Selasa, 19 Julai 2011

mybooku sumbing ...

.
kembali memblogkan diri ... dammed ingatkan lehh lah memblogkan diri menceritkan kisah kisah cuti cuti ku ... tapi entah apalahh nasib ku hari ni ... umpama malang dan serba tak kena .... :(

ni semua gara gara bila Mybooku tersayang telah sumbing bah ... dammed ... tapi nak salah kan siapa ... salahkan diri ku lahh ... sapa suruh tak focus nengok depan ... dan jangan ingat kereta depan tu jalan walaupun kamu tahu kereta di depannya jalan ... :|

kalau kamu berfikiran seperti aku ditambah kamu sibuk mencari barang tanpa melihat dihadapan ... ini lahh jadinya ... BERDENTUMMMMM !!!!

mybooku mencium kancil dihadapan ... :(


apa boleh buat ... benda dah jadi ... nak bebel bebel ... nak moody pun dah terjadi ... kehidupan mesti diteruskan ... cuma now tengah pikir ... berapa lahh agak agak nya mybooku ni akan dioperate kan ... :-?

dammed koyaklah wallet ku bulan ni ... memang terlebur hancur berkecai sepai terpecah belah dibuatnya .... hahahahahahah .... gelak sedapkan hati ... volleh ... :P [mode senyum tak ikhlas]

TakSangkaYer ... :-t
.

4 ulasan:

missgee berkata...

Ber-Tabah-lah..

P/s: Tue ja mau komen sebab aku pun tengah melayan nasib yang kurang baik..huhuhuhu

KeMatZ berkata...

tu lahh ... mungkin ni dugaan bagi aku kot ...

apa apa pun thanx ya ... ;-)

LaYar_LaRa berkata...

ala cianya En 'myboo' kau......
itu la kao berangan sjak.....:P

KeMatZ berkata...

ntahlah .... jiwa tak keruan kot ... wakkakaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin