Jumaat, 22 Julai 2011

Take Off sudah dalam genggaman

.
kembali memblogkan diri ... hari ni first day dalam minggu ni aku masuk office ... coz since last monday aku EL dan seterusnya aku ada 3 days training kat luar ... bila sampai kat workstation aku ... aku perasan ada satu parcel ... dalam hati aku ... YES dah sampai ... :D

bila perhatikan parcel tu ... dari siapa ... LAGUNA ... ok ... terus senyum lebar aku dibuatnya ... finally TAKE OFF sudah berada dalam genggaman aku ... :-B


so hari ni ... full day sambil aku buat kerja ... telingaku dibuai oleh alunan lagu dari band Pesawat ni :P ... finally yang dinanti nantikan ... akhirnya menjadi kenyataan bila dapat memiliki full CD dari band yang aku mula kenali ketika dorang buat opening stage kat Zouk sempena Channel [v] Nidji ....

apa apa pun ... aku nak wish ... TAHNIAH pada team Pesawat ... Kudux, Mann, Nizam, Jipie and Daniel ... finally kalian dapat melahirkan Full Album pertama kalian ... great Job bro .... =D>

so pada sesiapa belum lagi miliki album ni ... boleh lahh dapatkan album ni di 7E yang berhampiran dengan rumah korang ... or kalau korang jenis malas nak gigih mencari ... korang lehh terus order thru Laguna Music ... nanti depa post kat korang .... :)

so as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)

* RAPUH Jiwaku bila layan TAKE OFF ni .... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin