Rabu, 6 Julai 2011

depa yang tulis ...

.
continue memblogkan diri ... memandangkan aku dalam keadaan tak tau nak buat apa ... so aku isi kesempatan ini dengan memblogkan diri ... dan kali ni apakah topic entry aku ni ... sungguh lahh pelik :-?

cuba nengok ini gambar ... ok actually gambar atas ni terjadi time aku attend training +ve attitude baru baru ... so pada last day tu trainer kitorang suruh kitorang amik one paper and tulis nama kitorang ... kemudian dia suruh kitorang tanpal kat belakang badan kitorang ... :|

so tugasnya ialah kitorang kena tulis apa yang kitorang nak katakan pada setiap peserta pekara yang baik yang kitorang tak berkesempatan or tak berani nak cakap face to face pada that person ... :)

so di atas tersebut merupakan kata kata or pekara yang colleague or team training aku nak katakan pada aku ... hahahahha :P

dalam banyak banyak yang tercatat di situ ... paling terharu dengan ayat tersebut ....

" Thanks coz always help me doing alot of job. Thanks Azam "

serius ... touching .... hahahahah dan aku kenal siapa yang menulis benda tersebut .... don't worry selagi aku mampu aku akan tolong apa yang termampu dek kudrat diri ini ... wahhhh :P

tapi paling best ... ofcoz this 2 ayat ...

" Walaupun kau bermulut Choii tapi kau cakap benda yang betul sebetulnya: Like 1000x "

dan

" hop da xkan mencarut lagi; sebenarnya ko baik "

perhh ... nampak sangat aku ni memang sentiasa bermulut longkang ... wakakkaka tapi apa nak buat ... keadaan memaksa diri aku begitu ... apa apa pun aku akan ingat pesanan kalian untuk control my tempered ... SABAR yek ... hahahah volleh ke aku bersabar ... :P

so gitulahh untuk entry ngarut aku kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin