Isnin, 4 Julai 2011

tak suka dipaksa ...

.
di awal pagi pagi tadi ... time mood Garfieldz aku tengah melanda diri aku ni ... tiba tiba aku dapat one SMS ... apakah tiba tiba SMS citer pasal JOB plak ni ... awal pagi plak tu ... aku belum sempat letak punggung aku pun kat kerusi aku ... tup tup sibuk tanya pasal JOB ... :|

aku biasalahh jawab ala kadar ... and tanya why ... tup tup leh plak dapat reminder ala ala SUPER URGENT ... ehhh apakah ... ada aku kisah ... pagi pagi ko nak sms say like that plak dah ... ni yang tiba tiba temperature aku naik mendadak ni ...

but tapi time tu ... aku hanya say ... relax ... cool ok ... as aku mention ada aku kisah ... even ko tulis SUPER DUPPER DUPPER URGENT pun ... if aku tengah banyak task jangan mimpi ko leh dengar aku promised aku leh buat ... aku just say I WILL TRY ...

serius ... tengah aku lek lek buat job ni ... boleh plak berdering phone ... tup tup orang lain plak tanya pasal job ni ... aku dah menyirap rasa nak minum air sirap jer ... tak pasal pasal orang tu lehh kena 3 harkat dari aku ... sorry lahh yek ... ur wrong timing and aku rasa awat sibuk sangat pasal job ni ... job label jer kot ... lek lahh jangan kalut ... :-?

tup tup selang beberapa minit ... Client called plak ... terus direct nak cakap ngan aku ... ehhh apakah ... so aku dengan cool nyer just I WILL TRY to settle it ... si client duk sembang urgent ... aku just gelak and say I WILL TRY .. but not promised ok to settle it within timing yang depa set ... :P

dan bertambah aku mendidih dan terus hangin satu badan .... nasib lahh tak crack aku nyer cawan cawan McD aku bila dengan tanpa di duga aku dah hentak meja bila tup tup ... satu email sudah masuk ... shoot aku pasal issue job ni ... WHAT THA FUCK ... serius .... ni jer jawapan aku pada orang tu ... FUCK OFF [maybe ada yang perasan FB aku semalam agak tegang keadaan nyer] ...

aku still lek and slumber aku jawab email tu ... and say ... I WILL TRY ... but not PROMISED ... but will try my best ... lantak lahh ko nak pujuk rayu ke apa ke ... if ko lek lek tak push push kan ok ... tapi tu lahh ... nampak sangat korang tak reti nak handle client korang kan ... korang memang jenis lepas tangan and finally korang akan blame member korang ... itu aku sudah tahu ... korang memang SHIALLLLLL ....

tapi apa apa pun ... finally aku dapat gak settle kan job aku ni lebih awal dari masa yang ditetapkan ... serius ... bukan susah mana pun job ni ... cuma as aku mention no need lahh ko nak push aku bagai ... sampai suruh orang lain calling tanya status ... sampai suruh Client deal ngan aku ... dan paling best ko suruh bos ko shoot email ... then bos ko boleh plak nak CC ke Manager or maybe MD .... what the fucking bullshit lahhh ....

tak pasal pasal ko membuatkan hari isnin aku macam gampang jerr ... as aku mention if ko bersedia dengar carutan aku ... bring it ... so sorry to say lah kan ... aku dah mention aku will try ... so no need to push push ok ... aku duli apa kalau ko nak mengadu ke apa ... coz semua orang dah tau perangai bangsat ko tu ... coz before this pernah berlaku ... but u lucky coz orang yang ko kenakan tu bukan aku .... :)

but today ... sorry ko silap orang ... u can talk to my hand ok .... :)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin