Jumaat, 30 Januari 2009

Amik Kau......!!!!

.
hemmm.... ahad ni..... ada ZoomIn@RTM..... bersama band Nitrus.... so aku ni gigih lahh duk mencari tiket or pass untuk layan performance dorang ni..... so sajhe mintak kat member aku ni... so finally.... dapat... YES...

dan yang best nyer.... bukan just band NITRUS ajhe akan perform.. turut serta ialan band ONE BUCK SHORT dan band PESAWAT..... dammed... dua dua band ni memang aku layan... so memang seronok... tapi... nak dijadikan cerita....

aku mintak kat member aku tu... just 2 tiket..... tapi korang nak tau dia bagi aku berapa.... Amikkkk Kauu...!!!

sekali dia cakap ngan aku... ko kena cari lagi 19 orang lagi.... dia bagi aku 21 tiket.... amik ko aku nak buat apa banyak banyak.... ni..... errkkkk.... buat masa ni pun baru 5 ajhe aku reserve termasuk tiket aku... so ada lagi 16 tiket... apa nak buat...

so pada mereka yang meminati... NITRUS ke.... ONE BUCK SHORT ke... or PESAWAT ke.... lehh roger aku... nanti aku pastkan tiket ni... hehehehhe.....

ni kalau tak ada gak.. ada yang aku tepek tiket ni kat notice board area tempat aku tinggal ni... hehehhee.... okalhh so jangan segan segan kalau mau tiket.... adioss....

(rasa rasanya ada ke orang roger aku ni.... cuba aku kata aku ada 20 tiket Rhiana Live kat Bukit Jalil... or Tiket Sunburst... mau penuh comment box or shout box aku.... wakkakakka...)

TakSangkaYe...
.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

iols nak 5 tiket!!!!!
tapi pakai satu jer hahahah

KeMatZ berkata...

amboi nak 5....
nak buat kipas ye...
ala ala tiket nidji hari tu kan...
buat kipas....
hehehehe....

Tanpa Nama berkata...

nak wat cam ne...dah mintak paling byk 5..dah di bagi satu stack..amik jo laa...

KeMatZ berkata...

afza... tu lahhh pasal...
tapi tak apa..
aku akan cuba try test
distribute... tiket tiket ini...

wahh... dan rasanya skrang
tinggal 10 jer kot...
ke 5..... heheheheh

apa apa pun thanx bro...
nanti leh minta tolong lagi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin