Jumaat, 23 Januari 2009

Ang Pow .....

.
heheheh.... motif buka citer angpow ni..... bukan apa... kan tak lama lagi mereka yang beragama budha akan meraihkan hari tahun baru dorang atau pun Gong Xi Fat Chai.... hehehehhe.. so sajhe ajhe buka topic ni....

tadi memang seronok lahh gi office... kerja pun tak pressure... walaupun ada kerja.. tapi buat dalam keadaan cool ajhe... sambil aku duk godek godek coding aku tu.... sambil sambil duk melayan FBooK.... serta didendangan petikan guitar dari Joe Satriani... tup tup.... boss aku mai... dan bagi aku ini....

amik kau... nasib baik time dia mai ni.. aku tengah godek coding aku.... kalau duk godek FBook aku.. apa kes.... so colleague aku pun semua dapat sorang satu.... perhh seronok beb.... ialahh last year tak ada pun dapat ang pow ke.. duit raya ke... apa ke... kan..

this time.. time raya dapat... kali ni dapat angpow... mana tau ada bonus ke kan... hehehe berangan ajhe ok... maybe sebab kebetulan project kitorang tu dah cutover... finished.... so skrang nak masuk phase B ajhe... tu yang dapat untung tu kot.. yek yek ajhe aku...

apa... berapa dalam dia... hemmm boleh lahh cukup lahh untuk perbelanjaan aku ke SABAH nanti next month... ops... tercakap plak nak gi holiday ke SABAH.... hehehehhe....

oklahh gitulahh citernya.... tadi.... nanti aku shared kat korang lagu Joe Satriani ok... aku tak tau... sejak akhir akhir ni suka benor aku layan music dia ni.... so stayTuned...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin