Jumaat, 30 Januari 2009

Zoom In @ RTM bersama Nitrus.... Ahad Ini....

.
so... seperti topic aku sebelum ni... pasal tiket or pass percuma melayan performance band Nitrus ni.... so... finally aku berjaya gak... distribute kan.... pass pass percuma itu... kepada mereka mereka yang inginkan nye....

heheheh Tak Sangka Ye..... laku gak beb..... hehehe... kira oklahh kan..... hehehehhe takkan kalau performance.... budak budak AF ajhe... baru nak laku..... hehehhee.. dan dan ajhe aku ni.. wakkaka.... so pada mereka yang aku dah reservekan tiket tu... so nanti ahad malam kita jumpa di ANGKASAPURI occay....

apa apa nanti korang roger aku... heheheheh.... so stayTUNED...

[ hemmm.... lepas ni lehh lahh aku duk promote tiket PGL ke.... SUNBURST ke..... Jason Mraz ke.... hehehehhe..... ]

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin