Jumaat, 2 Januari 2009

Lepaking Dinner At Shah Alam....

.
occay... on one january hari tu... actually pada siang hari aku memang tak buat apa... just lepak umah membuta.... coz malam before that duk merembes sampai ke subuh occay..... so more time aku hari tu kat atas tilam.... wakakkaka....

tengah duk melepak melayan astro.. tup tup handphone menerima satu sms.... oh.. dari si Mally.. ajak lepak dinner.... so around kul 6.30++ aku gerak ke Shah Alam... and first place tempat kitorang lepak ialah kat Wak DOL Kopitiam....

sampai nengok... semua dah mai.... si Mally... Ayu... Rafi... Ina and Usop... lama gak tak melepak ngan dorang semua ni.... sampai seperti biasalah duk melepak borak borak... snap snap gambar... melayan si Mally mengarut.... and sempat duk surfing... hheheh...

lepak lepak tiba kat situ agak boring coz tak tau nak order apa... then change place... tiba tiba si Usop and Ina.... suggest lepak kat Geng Corner kat Seksyen 13.....

ya... actually Gengs Corner ni... ialahh gerai animation citer yang ada si Upin & Ipin... heheh tak sangka aku dorang ada gerai makan... ingat kan just ada kedai just sourvineer or product dorang ajhe...

environment kat sini kira occay lah... makanan pun not bad... lama gak lah kitorang melepak.... and around kul 11++ kitorang pun gerak balik umah.... ialahh esoknya kan kerja... hehehhehe... so gitulahh citernya......

occay gengs... nanti ada time kita lepak lagi ye kat gengs COrner... wahhh... ada plak yang tak nak join coz tak nak lepak PakLi lagi... ehehehehe.... occay... adios...

TakSangkaYe...
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tengok tu makan tempat best2 tak ajak aku pon...

mesin

KeMatZ berkata...

errrk.... ko dah balik ke... aku ingat ko masih berada di oversea.... hehhehehe mana aku tau ko ada... heheheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin