Khamis, 29 Januari 2009

Lepaking With Two SemeRawakian....

.
kembali memblogkan diri ini.... erkk.. apa SemeRawakian tu... hehehe aku sukasukihati aku ajhe.... duk create perkataan baru.... perkataan ni memang tak ada dalam kamus dewan pun so tak yah susah susah nak duk gi google ke apa occay....

actually... aku sajhe letak term tu.. coz aku duk melepak ngan 2 member aku yang berasal dari semenanjung.. tapi dah build up depa punya career kat sarawak... si jadilahh ko SemeRawakian... so abaikan term itu... kita sembang lain occay...

actually plan ni pun last minutes... time masing masing time office hour.. duk berYM.... tup tup si Cikgu AIL ni.. kata dia ada kat KL... then jumaat dah nak balik semula ke MIRI... so dia nak lahh duk lepak ngan kitorang...

jadi aku... sama itu Ayu.. plan lah... roger siapa yang leh attend... and finally decide kat Hassan.... SS15 SubangJaya...

so actually aku mula mula ingat restoran melayu ke.. siam ke kan.. sekali nengok MAMAK... tapi occay lahh environment dia... selesa... tak ramai orang sangat.. so easy untuk kitorang duk lepak berborak...

so planning kul 8.30 malam... tapi masing masing masih kat rumah kan... hamik ko... so finally 9 baru semua mai.. paling lambat si Aleng yang mai dari Ampang... thanx bro.. sebab sudi spend time ko... hehehe... kebetulan si Dida... pun ada.. so ajak sekali..

minah ni pun duk kat Kuching.... mengajar kat sana... so ada 2 lahh warga SemeRawakian... sorang lagi tak dapat attend coz ade kursus kat Perak.. si Rafiz... heheheh..

so kitorang pun duk lah berborak borak... macam macam issue lahh diceritakan... dari negara... sampai ke politik.... dari lawak bengong sampai lah lawak 18SX..... dari citer study... sampai lahh citer bab bab kereta.... memang seronok lahh...

sambil borak tipu lahh kalau tak ada makanan kan... so kitorang kebetulan masing masing tak beberapa lapar.. so just order... one Tuna CHeese Piza.... layan kan ajhe...

look... si Ayu.... sempat menjadi model Piza Hassan buat kali ni... hehehhe.... so sambil chat... sambil ngompat bagai... sempat gak snap snap gambar... aku biasalahh suka benor nak candid... hehehe.....

erkk.. gambar atas ni abaikan ye... sekadar hiasan blog aku yang hampeh ini... heheheh... aku tak tau lahh apa dia tengah menungkan... wakakkaka.. adakah memikirkan sama ada mau MC keesokkan hari.... huhuhuhuhu.....

so sedar tak sedar... lepak berborak... punya pasal... jam dah menunjukkan pukul 1.30 pagi... dammed.... apakah... biasalahh kan kalau dah rancak berborak.... gelak tawa bagai.. memang selalu macam tu.... so kitorang pun bersurai... heheheh....

Sempat aku snap gambar dorang berempat ni... look... Cikgu AIL... look different kan... dah lahh kelihatan tinggi.... dan skrang look feminin... kalau compare time zaman diploma dulu... wakkakaka... matilahhh aku ada yang kena sembur ngan Cikgu Sekolah nanti... wakakka.....

so gitulahh citernya... maybe kitorang akan adakan another lepak lepak lagi kot... but without si Cikgu AIL lahh coz dia sudah pulang ke MIRI.... hehehehe.... so stayTuned....


P/S: AiL... nanti ko balik semenanjung... jangan lupa bawa KekLapis ye.. and Coke Brunei.... (errkk ada ke COKE BRUNEI ???)


TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin