Khamis, 22 Januari 2009

SunBurst KL09...

.
yo... ya... SunBurstKL akan muncul lagi kali.... bertempat di tempat yang sama seperti tahun lepas... di BUKIT KIARA EQUESTRIAN CLUB pada 21 March ni....

so pada korang yang minat konsert konsert ni... apalagi.. jom lahhh beli tiket time EarlyBird ni..... tapi tu lahh kan.. LineUp Artist still not sure siapa.... dan dengar khabarnya on 6 February baru dorang akan announce kan.... so macam mana ni... perlu beli awal ke.. or just wait for line up artist first...

kalau last year... ada Incubus... John Legend.... Meet Uncle Hussain.. Search dan banyak lagi... (kalau nak nengok line up last year... usha di sini.... SUNBURSTKL08) adakah this year line up dia akan membariskan artist yang gempak lagi terbabooommm...

buat masa ni aku ada gak baca.. ada ura ura mengatakan.. maybe ColdPlay... Nidji.... dan ada kata Pearl Jam.... hemmm aku pun tak berani nak cakap betul ke tak kan.... tapi kalau betull... harus aku join lagi ini konsert.... dammed... harus lahh prepare memory card and battery spare.... matilahhh.... kopak wallet aku....

oklahh... kita nantikan ajhe nanti bila lineup akan diannounce kan... tapi pada aku.... 80% aku rasa aku akan pergi... heheheh... sebab memang seronok pun layan benda ni... lastyear nye kenangan memang best.... so apa apa info... sila rujuk di sini pula... SunBurstKL09.. ok.... stayTuned....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin