Ahad, 11 Januari 2009

Youth'09

.
sabtu lepas... after aku main bowling kat MINES... aku balik tengah melepak sambil update blog... sajhe buzz si member aku ni si Mally... atau nama glamour nye AdamArjuna... heheheh... sajhe ajak gi Youth09 kat PWTC.... so bila respond agak lambat... aku ambil keputusan nak lelapkan mata dulu... hehehehe.. tup tup calling masuk... si mally kata jom.... so... on ajhe lahh...

event ni actually dah start sejak hari jumaat lagi.. tapi ialahh jumaat time kerja beb.. sapa nak mai... kitorang gi yang ni pun agak petang... tak silap aku kitorang gerak around kul 6 petang gitu....

sampai ajhe around kul 6.30++ register bagai semua... and terus ke tempat event dijalankan... dalam otak aku yang aku ingat... ada indieband gig kat main stage... bermula dari 6.30ptg... so aku terus ajhe melepak kat situ...

but time aku mai tu battle of the band still berlangsung.. rasanya peringkat awal kot.... so gig indieband still tak start... so aku lepak ajhe.. time tu si Mally dia gi melepak kat Murai Booth.... so aku sorang sorang melayan battle of the band....

sambil sambil.. duk melayan band... aku sempat duk nengok nengok pameran kereta.. kereta kereta yang penuh ngan sound system bagai... hemmm memang menarik.... tapi aku tak plak snap gambar dalam dalam nye plak.. just snap luaran ajhe... hehehehe...

so settle battle of the band... satu runaway akan diadakan... ya.. pertunjukkan fashion for indie industri... ehh ye ke... hemmm lebih kurang lahh kot....

so sempat gak lahh aku snap beberapa pic menggunakan camera digital aku yang aku rasa terlalu kerdil kalau dicompare ngan photographer yang lain... yang hampir 90% menggunakan dslr... ni yang membuatkan diri nak angkat dslr... tapi aku still sayang ngan babyG9 aku ni... hehehehhe....

settle fashion show untuk indie tadi aku terus gi menular plak ke booth lain... dan kebetulan si Mally ni inform.. ada performance kat booth MURAI... so aku gi lahh usha.... sampai yup.. ada event... dan kelihatan 3 artis ada di situ.... mereka ialah Siti Saerah... Indah Ruhaila dan Tomok...

selain mereka mempersembahkan nyanyian mereka... satu sessi karaoke bersama artis pun diadakan... ya... tak sangka aku.. ada 2 kawan bloggers aku yang turut serta berduet dengan artist pilihan mereka... hehehehe.... selute ngan korang.... NoraJoey dan AdamArjuna... heheheheh nantikan video korang ye... nanti.. akan aku sharekan....

selepas tu.. mereka beramai ramai... menyanyikan lagu Joget Angan Tak Sudah.. sebagai penutup sessi berkaraoke.... memang seronok lahh melayan... gelagat mereka.. kalau kalian nak nengok nanti akan aku sharekan video itu ditopic akan mai.. hehehhe...

settle ajhe event tu.. aku kembali ke main stage.. melayan indieband... hemmm.. rupanya dah banyak dah band perform.. dan kebanyakkan mereka perform dua lagu.... antara band yang sempat aku capture... The Street Soda and Pesawat...

dan paling best bila aku duk melayan performance awek cun berbuju kurung ni... pada mulanya waktu aku nampak dia berlegar ingat baru balik dari kenduri kahwin... terus mai sini.. rupanya minah ni akan perform.. dan suara minah bernama Ana Raffali ni memang membuatkan siapa mendengarnya terus jatuh cinta beb... heheheh..

settle ajhe band pesawat perform... actually ada 3 lagi kot band akan perform.. tapi time pun dah lewat.. so aku ngan Mally terus cabut...

so habis event tu aku ngan mally sempat duk melepak.... makan ngan si Ana & PakTam.. so melepak dulu kat Bangsar.... seronok gak melepak ngan dorang.. sempat lahh gak berborak... bersnap snap gambar.... around kul 1 ++ baru kitorang balik... aku balik terus flat...

hehehe.. occaylahh nantikan next topic aku ye.... akan ku cerita plak 2nd day aku dia Youth09.... hehehe.. so stayTuned....

TakSangkaYe..
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

mana videoooo...
tak der poown.....ehehehe..

KeMatZ berkata...

sudah berada di youtube... nanti aku sharekan ye.... hehehhe waiting others video...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin