Jumaat, 27 Februari 2009

Menjawab Tag... Sebelum aku berehat dari Memblogkan diri....

.
hemmm... sebelum aku bercuti sekali lagi dari berblogkan diri ini.. aku nak settle dulu tag yang dikenakan.... ada 2 plak tu.... so aku seperti biasa... tak sampai hati menghampakan dorang so jawab ajhe lahh.. so layan kan jawapan tag tag aku tu....

TAG PERTAMA... DI TAG OLEH MASNONI SI PUTERI SANDAKAN.....

minah gigih duk tag aku pasal jiran aku... erkkk aku memang no idea pasal jiran ni... so jawapan aku adalah...

Jiran Tempat Aku Tinggal..

1) Jiran aku ramai.. tapi satu pun aku tak kenal..

2) Ada pelbagai jenis bangsa dan budaya... International sangat tempat aku tinggal ni...

3) Apa yang aku tau jiran sebelah rumah aku dah 2 kali kena pecah masuk dek maling... dan yang terkini aku tengah gosok baju lagi occay time kejadian..

4) Ada satu jiran ni senantiasa bergaduh... oh man.. seminggu mesti dorang bergadung suami isteri.... erkkkk.... budak kampung aku plak tu..

5) Setiap pagi pasti senang kedengaran bunyi jam loceng setiap rumah masing masing.... so senang nak bangun..

6) Around kul 7 time aku duk amai amai nak ke toilet... sure aku akan kedengaran budak kecik menangis... mungkin kerana malas nak ke sekolah...hehehe...

tu je kot..... so.. pada si Masnoni... terimalahh....ye...

-------------------------------------------------------------------

TAG KEDUA.... DI TAG OLEH KUNYEET THE GREAT LEADER....

minah ni lagi satu.. nyesal benor aku gi usha blog dia.. tup tup kena tag... so... nak tak nak.. jawab ajhelah.. mana tau dia lehh belikan aku coke LABUAN... ada ke... hehehehhe..... so layan jawapan tag anda itu....

1. cerita disebalik nama kamu?
- Nama aku... rasanya kalau mengikut kata parent aku... ada kawan dorang yang suggest nama aku ni... tapi abang aku cerita plak ialah bila abah aku gi jalan ke pahang dan singgah satu bandar ni.. so dapat idea untuk menamakan nama aku itu... hehehe.. tapi waktu kecik aku kurang suka nama aku coz 2 perkataan abang abang aku semua satu ajhe... so susah occay kalau nak buat signature... wakakka.. tapi kini bangga... nama ala ala SULTAN gitu... wah berangan...

2. perhiasan yg kamu pakai setiap hari?
- Jam tangan.... bangle.... 2 bentuk cincin.... rasanya kalau aku tak pakai ni rasa tak selesa ajhe tangan aku tu....

3. dari mana kamu dapat survey ini?
- dari Blog A Diary of a Great Leader.... si Kunyeet....

4. kamu pakai berus gigi apa?
- Colgate..

5. apa yang akan kamu lakukan lepas ni?
- Drive and menuju ke SouthParkz... dah lama occay aku tak balik... ntah ntah parent aku dah renovate bilik aku.... erkkk...

6. kamu suka lilin?
- bila perlu...

7. kamu boleh makan guna chopstick?
- oh tidak... sebab rasa tak puas....

8. gula2 mint yang kamu suka?
- Mentos

9. berapa org yg dah view profile kamu setakat ni?
- Profile yang kat mana tu... kalau blog sila lahh rujuk pada Hit Counter sebelah tu...

10. minuman terakhir?
- Coke... dammed aku addict sama benda ni... macam mana mau berhenti... jap lagi time drive sure minum lagi...

11. ayat yang paling romantis yang pernah kamu dengar?
- Tak Ingat.... hahahahha

12. kamu suka foto?
- Harus... gemar bangat...

13. objek foto yang paling menarik?
- apa apa pun boleh....

14. kamu sedang buat ape skrg ni?
- Menaip untuk menjawab tag ni lahh... apa lagi..

15. bagaimana perasaan kamu akhir2 ni
- macam macam ada....

16. kamu sulung or bungsu?
- bungsu..

17. adakah kamu manja?
- nengok dengan siapa...

18. sifat kamu keanak2an atau kedewasaan?
- tengok pada situasi... and klik.....

19. ada pet tak?
- tak ada...

20. pernah bercinta dgn org yg tak single?
- tak.... sebab kalau tau dia tu dah berpunya aku dah tak ganggu dah....

21. pernah kehilangan HP (henfon)?
- pernah.. ketika jaga kedai runcit... my first handphone... 3310

22. apa yang paling besar di bilik tidur kamu?
- Katil...

23. kamu rindu matapelajaran apa?
- Math... dan Multimedia.... hehehhe.. Math dah bertahun aku tinggalkan occay...

24. weekend ni kamu nak g mane?
- Yang aku tau aku balik Southparkz.. hehehhe so sana nanti baru plan...

25. sudah nikah?
- Belum... Kenapa kamu ada calon buat saya...???

26. adakah kamu dye rambut?
- Oh Tidak Pernah.. still kekalkan originality....

28. adakah kamu percaya hantu?..
- depand.... just percaya gitu gitu.. coz dia kan mahkluk ghaib....

29. apakah pekerjaan kamu?
- developer.... ntahlahh tapi macam dah tak larat... so how...

30. adakah kamu pernah rasa bosan dgn cinta kamu?
- time bercinta dulu pernah kot.. tapi skarang tak tau... coz bukan dalam dunia itu lagi....

31. lalu apa yg kamu lakukan?
- hang out ngan member member lain..

32. adakah kamu sedang merasa kehilangan?
- kehilangan apa ye... buat masa ni belum lagi kot.. hopefully dijauhkan lahh ye....

33. pandai bermain piano?
- Tidak...


so... pada kak Kunyeet apa macam puas hati.... hehehhehe.....

-------------------------------------------------------------------

So seperti biasa... tag tag ini berakhir di sini sahaja... coz aku pun dah letih nak tag orang... nak nak kalau ko tag dia tak jawab... memang KEKWAT sangat siapa yang berkenaan tu.... ko ingat ko superstar...... wakakkakak.... no big deal....

so oklahh aku mau... berehat... dari berblog cuti.. selama 3 hari kot... hehehhe... so nantilahh story morry dari Hampeh Dot Com Zone.....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin