Ahad, 1 Februari 2009

Visit Kyra di Ipoh.....

.
khamis lepas.... parent aku mai ke sini.. mean KL... so aku pun gi lahh jumpa jap kat area ChowKit sana.... parent aku ni memang suka benar duk area situ... kat area area KL INTERNATIONAL HOTEL tu... katanya easy nak cari makan.....

so.. tiba tiba parent aku kata... nak ajak aku ke Perak.. visit cucu dorang.. si Kyra... katanya demam... tapi dorang kata kalau aku free lahh... kalau tak.. dorang tak gi.. dorang balik Johor ajhe... errkkk.. tiba tiba rasa bersalah kalau tak gi... walaupun actually sabtu ada plan....

so aku pun.. kata oklahh.. Family First occay... after aku habis kerja on Jumaat.. terus gerak... meet parent aku kat Pyramid.. then aku pun balik umah jap.. packing baju... terus shoot ke Ipoh....

sampai lepak makan dulu with... abang aku ngan wife dia serta orang yang demam..... hehehhehe

nengoklahh... demam katanya.... badan dia macam nampak susut beb... hemm... gitulahh kan.... so ye ke demam... kita nengok keesokkan hari apa kitorang buat ngan si Kyra ni... so stayTuned... for next story occay...

TakSangkaYe...
.

1 ulasan:

Queenin Murni berkata...

Aku bagi kamu award: http://queeninmurni.blogspot.com/2009/02/award.html

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin