Selasa, 10 Februari 2009

Ku Chi, Adam Kasturi & Fynn Jamal at MASKARA 13....

.
yo... seperti aku janjikan.. aku sharing gak... clip yang aku capture.... khas untuk kalian yang senantiasa... mengunjungi Hampeh Dot Com Zone ini..... so mendahului ialah.. persembahan dari Ku Chi... seorang komposer.... aku sempat capture 2 video.... tapi aku tak sure tajuk lagu yang dia dendangkan.... so if ada sesiapa tahu sila betulkan... occay.... selain Ku Chi aku turut gak snap satu persembahan puisi dari Adam Kasturi... dan satu persembahan dari Fynn Jamal... so layani dehh....


Ku Chi - Ya Salam


Ku Chi - Palestinians Love Their Children


Adam Kasturi


Fynn Jamal

so gitulahh... nantikan next thread... akan aku sharing persembahan Ana Raffali plak ye... so stayTuned....

TakSangkaYe...
.

3 ulasan:

romi flizz berkata...

ku chi bawak lagu "always resign"

Ajami Hashim berkata...

Salaam bro,

pinjam utube adam kasturi k ;-)

tq muahhh!

KeMatZ berkata...

romi.... erkkk ye ke... tapi aku tak perasan pun ada lirik sentap dalam tu... wakakakka

ajami.... no problem... heheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin