Sabtu, 7 Februari 2009

LineUp For Sunburst KL09......

.
so semalam seperti dah dirancang.... aku bergegas meredah jammed yang agak cilaka tak tau kenapa... dia semua tempat jammed... dari Kelana Jaya untuk ke Pavilion... kononnya nak dengar Announcement Lineup For SunburstKL09...... so.. gigih.. sambil tu plan.. nak melepak... ngan gropie...

so plan jumpa 7.45malam.... oleh kerana jammed sana sini bagai.. finally aku sampai kat Pavilion.. kul 8mlam... sampai terus gi cari port makan... and kitorang pilih kat sini...

dan aku decide nak makan benda atas tu.... occaylahh... settle makan... sambil cikcur bagai... semua... ops lupa... yang hadir groupie kali ni tak semua pun just... aku... hadek... idril dan husband dia....

settle makan... time dah nak kul 9malam... so kitorang pun gerak ke tempat stage untuk launching tu... sambil tu tunggu another diva.. si Arina... hello... show pun suam suam kuku... nak mai ala ala diva plak... please....

dan nak dijadikan cerita.... agak upset lah... bila aku tanya one of member aku yang turut akan perform time Sunburst akan datang tu... dan dia tunjukkan list... for arstist international still no confirmed... bolehh... apakah.. earlybird tinggal 2 hari ajhe..

dan yang best tu... COLDPLAY.... satu satu band yang aku harap mewarnai sunburst kali ni.. (kalau last year INCUBUS) still tak confirm.... so macam mana ni..... bila kitorang dah tau line still tak confirmed yet.... so kitorang pun beredar... ala ala sentap... and nak resign kekdahnye... wakakkaka...

so nak tau ke mana kitorang..... lepak kat Coffee Bean sampai 1pagi... boleh... ala ala samakan time ngan launching tu.. yang kononnya buat silent disco sampe ke 1pagi.....

amikk ko... sentap.. resign nye pasal.. order makan walaupun tadi dah makan... wakakkaka.... opss siapa di tempat kejadian jangan cuba pecah rahsia occay.... kalau tak... iols RESIGN... wakakka...

opss. oleh keran topic pun pasal line up.. so aku tetap sharekan information lineup tu... pada korang.... so layankan aje ye..

Mereka Yang Dah CONFIRMED....

N.E.R.D, Nidji, Andra &Backbone, Agrikulture, Maliq and D'Essentials, Sixx(Singapore), Russian Winters (Australia), Butterfingers, Joe Flizzow, Gerhana Ska Cinta, Estranged, Meet Uncle Hussain, Hujan, Bunkface, Estrella, Pesawat, Otherside Orchestra, They Will Kill Us All, Arabyrd, Twilight Action Girl, Loops Collective, Reza Salleh, 21st Night, Juwita Suwito,

TO BE CONFIRMED...

Coldplay, The Prodigy, Lupe Fiasco

errkkkk....... so macam mana ye... adakah aku perlu pertimbangkan untuk pergi..... hemmm.. walaupun banyak gak band yang ku minat nak nak dari seberang... cuma... band international ajhe... tak begitu memuaskan hati aku.... erkkk..... ni yang Hari Biru Jiwa Semakin Kacau ni.... dammed it.....

so.. gitulah so.. stayTuned...


p/s: adakah JuwitaSuwito akan nyanyi lagu AF... larikkk......


TakSangkaYe....
.

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang gigih dari tempat training nak join dia...dia plak kata kita yang diva...sentap sangat!

KeMatZ berkata...

ops... yeke... wahh terharu gitu..
sorry sorry....

hehehhe.... relax.. bak kata abe rob...

training??? training apa ye... class vocal ye... wahhh
malatops....

Tanpa Nama berkata...

training menjadi manusia berguna wahahaha

KeMatZ berkata...

wah..... kagum iols....

Jijie Armidza berkata...

Sunburst tu amende??

Unknown berkata...

oke gak tuh line up yg dh confirmed...beli jerk..heheheh..
hoi makan tak ingat..klu iya pun sentap jgn la makan jerk manjang..wakakakakaka

KeMatZ berkata...

wakakaka.....
tu cara aku tunjuk protest...
or SENTAP....
wakakkakaka

Suffian Salim berkata...

line up menarik..

Faizal M Zain berkata...

juwita suwito tu hazab ok...maybe she cans ing tapi amat la tak sesuai utk event mcm ni..
aku tahu dia hazab sbbhaku pernah tgk show dia kat event digi...
apa barang Yuna tak der?
sapa budak2 yg nak tgk juwita suwito??
apa depa hengat makcik2 dan auntie2 nak ke suburst semata2 nak tgk juwita suwito perform??

Faizal M Zain berkata...

kalau line up mcm ni rega tiket RM50 takde masalah la utk pegi...

sukahati berkata...

giler gigih dr KJ ke paviliion. dah la semalam jem tak hengat org balik kg...mmg dasar fanatik :p

KeMatZ berkata...

WoundedLeadingWounded.... tulahh kan.. aku pun tengah pikir lagu apa dia nak nyanyikan....

pelik gakkk kenapa yuna tak ada... coz sebelum ni ada yang kata dia akan perform....

pasal price... nak buat macam manakan.... hemm... tak mungkin dorang akan jual semurah itu.. coz dah open...

melainkan dorang panjangkan earlybird ajhe...

KeMatZ berkata...

Kunyeet.... sorry tak perasan comment uols... Sunburst ni ala ala sunblock... and sunsett... jom... layan sunset sambil memakai sunblock... hehehhe...

konsert lahh... yang ada lebih dari 15 buah band... yang last year iols pergi tu.. layan INCUBUS....

KeMatZ berkata...

sue tulahh... gigih occay... aku redah jammed... dari KJ... cilok punya cilok ikut jalan dalam.. masuk federal jammed tak hingat... then cilok lalu pusat bandar damansara... then terlepas... nak naik bridge jalan cheras... terpaksa redah jammed depan pudu...

last last aku tau line up dari member aku ajhe... dan... banyak bank still TBC..... sentap occay.... nasib baik yang dah confirm pun not bad....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin