Jumaat, 27 Februari 2009

Street Fighter - The Legend Of Chun Li....

.

well... tadi aku sempat layan citer ni... actually idea nak menonton ni adalah mai.. bila member aku si Mally tiba tiba sms ajak layan movie midnite... then asking citer... dia kata layan Street Fighter... aku just ON ajhe.. coz citer baru kan.....

so layan movie kul 1145malam... tayangan midniter.... perhh ramai gak yang mai menonton movie ni.. penuh lah gak kerusi sampai ke bawah... dah macam layan Upin & Ipin... cuma kali ni semua bangsa ada.... hehehehe...

so pada aku.... citer ni memang awsome occay... memang seronok sangat... aku sampai tak sedar.... tup tup dah nak kul 1.30pagi... hehehehhe... dammed...

jalan cerita yang menarik.... ada mengandungi semua aspek emosi... sedih... marah... gembira... kasih sayang... semua ada... lawak tepi pun ada... time ko tengah serius... tup tup ada lawak tepi membuatkan satu panggung tergelak... heheheh.. nak tau apa lawak dia.. gi nengok...

cerita ni bertambah best buat aku kerana si Lana Lang berlakon ehh tu nama dia dalam Smallville.... Kristin Kreuk... perhhh comel occay dia ni... rasa tak puas hati ajhe bila nengok dia kena belasah... so kesian.... hehehe... tapi ada gak part aku tak puas hati.. coz dia tak pakai cheongsam.... kalau dia pakai pasti lagi nampak comel.... heheheheh

so gitulahhh nak citer banyak... aku memang malas dan skrang ni ngantuk occay... tapi tetap gigih update blog... heheheh... so aku memang mengshorkan korang gi layan citer ni.... bagi aku citer ni more lagi best dari Street Fighter yang Van Damme berlakon tu... hehehehe.....

so apa lagi... gi lahh panggung.... occay.... stayTuned.. for other story.....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin