Isnin, 16 Februari 2009

Layan MyStarLG TV3......

.
well... time aku duk melepak ngan team Groupie aku... tiba tiba hdphone ku menerima one sms dari Rockin... berbunyi....

"Nak pg myStarLG x esok? Ada tiket lebih.. Esok Nadia perform"

so... aku pun menjawab...

"Boleh Jer... Kul Berapa? Lama gak tak melepak ngan Korang.."

hemmm.. setelah bereply sms bagai.. finally decide. jumpa di Auditorium MBSA Shah Alam around kul 6.45petang macam tu...

so aku pun gi lahh... seperti biasa... kalau dalam team RedahJerr ni... si NDR akan teman aku... so pickup dia... then terus shoot ke shah alam... sampai sampai... jumpa lahhh si Adikku ini yang dah lama aku tak jumpa... hehehhe...

last nengok dia kat TV Melodi paginya tadi... wakakka.. lehh... so lepak lepak borak ngan MessyManager... Rockin... DikEna.. MamaNadia... Bai... Apit and the gang... actually event ni rakaman... so... rakaman bermula kul 8.30mlm kot... but sebelum tu sempat lahh nengok si Adik ni testing jap ngan pasangan dia...

tu... dia... ala ala gelap ajhe kan aku snap.. wakkaka.. sajhe ajhe... hehehe... so settle dorang testing music bagai.... rancangan dimulakan... dengan Anne dan Naz... sebagai pengacara rancangan ini..

hemmm... dan aku pun tak berapa nak tau siapa peserta yang ada... melainkan aku kenal si Wana... Cassie.... selain nya... malam tadi baru tau... si Hairi.. Azri dan Nashrin... hemmmm..

hemmmm pada aku lahh... memang tak pernah mai ni kan... dan aku rasa rancangan ni membuatkan aku bosan giler.... kerana... apa.... sebab kitorang disuruh untuk melakukan ini...

ya... time mereka membuat persembahan kitorang disuruh berdiri... hello... ko ingat dorang nyanyi lagu NegaraKu ke.... dahh korang buat kat auditorium yang sememang nya selesa untuk duduk sambil layang pesembahan... tiba tiba nak suruh berdiri...

hemm... ntahlahh kononnya nak nampak meriah... kalau nak suruh berdiri baik buat kat Sri Pentas 2 memang stage tu sesuai untuk berdiri occay... hemmmm tapi aku seperti biasalah... ada aku peduli.. aku duduk jer... berdiri kalau aku nak snap gambar...

dan yang best.. rupanya aku duk ngan sekumpulan pelajar pelajar UiTM... hemmm.. tiba tiba terasa diri ni sudah berusia... mana tak nya.... ada yang aku kenal di antara budak budak... tu....

rupa rupanya budak budak MassComm... no wonder memang meriah... hehehehe.... rasanya budak budak dip ni futher study buat degree hehehe.. maklumlahh time aku last year kat puncak dorang baru ajhe masuk part one kot... heheheh... ada satu tu memang dah change terus.... cute plak tu... wakakka... oh tidakkk....

so selesai event.... biasalahh poss poss bagai... si Adik ni sempat gak bagai satu pose... untuk aku snap.. dan tepek dalam blog aku ni...

apa... mana gambar si Adik nyanyi... ye memang aku tak snap... wakakka... jahat tak... sebab kenapa... sebab aku capture video occay... tapi olehh kerana internet ala ala puaka ajhe malam ni.. so tak dapat nak sharing kan sekali... insyaALLAH... kalau dah up.. aku sharing kan.. jangan bimbang....

settle ajhe kitorang semua agak kelaparan... dan bila dorang tanya aku mana nak lepak makan... aku memang lemah orang tanya port nak lepak makan.. bukan apa... takut tak kena ngan citarasa dorang... last sekali aku suggest sini...

hehehehe... oklahh kan.. sini pun ala ala tak ramai orang.. nampak relax ajhe... time gambar atas tu.. si Adik duk nengok diri dia tengah perform kat TV... boleh.. walaupun kat tv tu tertera tertulis SIARAN LANGSUNG.... siaran langsung kepala lutut dia.... ni si Artist ni duk pekena KueyTiewBasah ni apa dia....

wakakka... selesai lepak lepak chat... makan... snap snap gambar.. kitorang pun balik lahh.. esok ada yang sekolah... ada yang kena bangun awal nak kena redah jammed bagai.... so gitulahh kekdahnya....

dan pada aku.. first and last kot aku gi layan event ni... melainkan ada artist yang aku minat... wakakka.... mana taukan... bukan kita tau kan.. so nantikan video si Nadia ni ye.. akan aku sharingkan.. stauTuned..

TakSangkaYe...
.

2 ulasan:

Unknown berkata...

owh lepak d ipin upin seks 13..
tak ajak aku..umah aku dekat giler dah...
oke sentap..resign...

KeMatZ berkata...

wakakak.... mana lahh aku tau ko duk kat belakang tu...

ingat ko still kat puchong...

betul betul betul....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin