Sabtu, 14 Februari 2009

Farewell Dinner di Delicios Bangsar Village....

.
well... tadi merupakan last day for my colleague kat our company... dammit... another one resign.... hemmm dan paling tak berapa best buat aku coz... dia ni... kira one of my geng kat company lahh... kira dia ni resign aku rasa macam upset gak lahh... hemmmm but what can i do rite... dia ada hak nak resign.. coz he get better offer occay...

so kitorang pun decide untuk meraihkan si Lim ni kat Delicios Bangsa Village hasil dari idea Bangsar Boy.... si Ang... yang merupakan x-our company gak.. kira ala ala alumni lahh.. wakkaka...

so aku ke sana bersama one of my colleague si Syida with myBoo terus ke Bangsar dari our office.... sampai lepak jap ngan Ang... and still waiting for other colleague si Lim, Chong and Mah.... heheheh.... so bila dorang sampai kitorag pun orderlahh.... untuk mengisi perut kitorang...

ya... kali ni aku try.. order Carbonarra Spegetthi.... hemmm disamping air kegemaran ku... COKE... hehehe.. wOw... rasa Carbonarra ni... sedap occay ni rasa macam nak gi lagi... hehehhe...

ya... ni lahh insan yang diraihkan si LimWenHong... hemmmm ya... tadi merupakan last day dia kat our company... dia ni ngan aku merupakan SD kat our company.. so kini aku sorang ajhe ok... kalau ada bugs... aku lahh terkontang kanting kena fix sendiri.... errrkkkkk....

hemmmm si Ang sempat order dessert untuk kitorang semua sharing... dan aku lupa apa nama dessert diatas ni... but rasanya... memang sedap... coklat dia benar benar pekat occay... kena dicampur ngan ice cream vanilla... wOw... terangkat beb...

hemmmm... kat atas ni lahh kami... yang hadir.... untuk farewell si Lim ni... heheheheh.... kira kali ni nye farewell si Ang aje lahh yang merupakan alumni company kitorang yang hadir... yang lain tak dapat... hadir.... hemmmm...

so gitulahh kekdah nyer... lepas ni mesti korang tanya kan ada lagi ke farewell.. harus ada... dan cuma tak tau bila kitorang akan... but dah tau akan ada.... so nantikan lahh yer.... episode farewell colleague aku bulan depan... hermmm..... so stayTuned...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin