Rabu, 11 Februari 2009

Officeku Punya CNY Dinner...

.
well... tadi habis waktu office hour around kul 6.45petang... kitorang semua terus menuju ke TROPICANA Golf Club... coz company kitorang ada Chinese New Year Dinner.... well walaupun kalau ikutkan CNY dah habis.. tapi apa ada hal... janji CNY dinner company tetap dijalankan...

pihak penganjur atau ajak club telah memilih restoran Spring Garden sebagai tempat untuk kitorang celebrate CNY Dinner... kalau dicomparekan last year nye.... kitorang buat kat KelanaJaya Seafood yang sekrang aku lihat dah rata.... hehehhee....

so bila nama pun CNY Dinner.... haruslahh makan pakai benda atas ni... benda ni lahhh yang aku paling fail nak praktik kan... tak tau kenapa... tapi aku tetap mencuba untuk menggunakannya... wakakka...

ya bila semua dah ada.... majlis dimulakan dengan adat mereka iaitu... apa nama benda ni ye... YISANG ke apa... kira kita gaulkan dan angkat tinggi... sambil wish.. semoga company still maju dan dapat more big project.... hehehehhe.... insyaALLAH....

ya... atas tu antara menu yang dihidangkan... korang sendiri taulahh kannn kalau chinese set... dia hantar one by one menu tu... hehehhe... dan bawah ni... adalah rakan rakan... dan bos bos aku... dan kali ni yang best.. owner company aku pun join.. kebetulan dia pulang dari Switzerland ok.. coz owner company aku ni actually dah dapat PR sana...

sambil... makan... sambil borak.. aku plak duk... snap snap candid picture... hehehe.... settle semua menu... around 9.30 gak lahh kitorang semua bersurai....

then kitorang pun pulanglahh..... hehehehhe apa apa GONG XI FAT CHAI... to my colleague yang celebrate chinese new year.... hehehehhe..... pada company plak.. hopefully dapatlahh big big project... untuk kitorang... hehehe... so stayTuned.... for next story...

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin