Ahad, 8 Februari 2009

Menjawab Tag si Gidong Noumad.....

.
wokkehhh... sebelum aku sharing citer citer aku... better aku selesaikan hutang aku pada si Gidong ni..... karang nanti sentap... dia resign susah aku nanti kalau aku mau turun KK.... wakakka... so pada Gidong ini jawapan yang kamu persoalankan itu... layani deh....

TANDA TANDA

1. Tanda2 kamu badmud?
:: lebih banyak buat hal sendiri...

2. Tanda2 kamu marah?
:: mencarut tak tau pasal...

.3. Tanda2 kamu sinting?
:: ketawa sorang sorang...
.
4. Tanda2 kamu malu?
:: senyum senyum sambil cuba tutup muka sama tangan...
.
5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
:: entah macam mana ya... biarlah rahsia...
.
6. Tanda2 kamu sedang sedih?
:: duk termenung sendirian...
.
7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
:: menarilahhh dan terus tertawa..... wahh dah macam lirik lagu... wakakkaka


APA

1. Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
:: hijau muda...
.
2. Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
:: kadang kadang....
.
3. Apa kah kamu percaya love at first sight?
:: hemmm... ntahlahh.....
.
4. Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
:: entahlahh mau tido kot.. (time sekarang sudah 2pagi)
.
5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
:: happy bangat... nak tau kenapa... biarlah rahsia...

BILA

1. Bila pertama kali km dilahirkan ke dunia?
:: 10 ogos 1981
.
2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
:: malam ni kot... hehehhe.....
.
3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
:: last month... walaupun bukan direct....
.
4. Bila kali terakhir ehem ehem ehem?
:: ehem ehem ehemm tu apa ya... saya kurang mengerti....
.
5. Bila kamu akan married?
:: maybe bila umur saya sudah 32tahun dan ketemui jodoh... tapi kalau jodohnya mai awal.. apa salahnyakan.... insyaALLAH....

BAGAIMANA

1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?
:: abaikan ajhe.... kita tunggu dan lihat saja...
.
2. Bagamana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
:: terima kasih... walaupun tau pekara itu tidak ikhlas... atau kata lain sindiran...
.
3. Bagamana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
:: hemmm ini lahh sandiwara manusia... lebih tepat kalau kita fahami lirik lagu COBA...
.
4. Bagamana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
:: ada aku kisah... siapa dia... dia ingat dia STAR...
.
5. Bagamana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api?
:: cuba fikir.. sama ada berada di neraka.... atau masih hidup di bumi nyata....
.
6. Bagamana jika kamu keseorangan?
:: tidur.......

so.... begitulahhh jawapan bagi semua persoalan kamu wahai si Gidong.... hehehehe... diharap anda berpuas hati... so pada pembaca jika ingin mengetahui story morry.... so apa lagi... stayTuned...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin