Sabtu, 17 November 2012

Lego Shell - Set 30196

.
memblogkan diri ... kali ni citer pasal koleksi lego Shell ... well if before this aku ada mention yang aku dah lengkap Set Pertama ... and now aku tambah another set ... aku tak tau apa nama set ni ... just follow as tercatat kat plastic bag dia jer lahhh Set 30196 :D




actually aku lebih berminat dengan set ni ... compare dengan set kereta ... tapi sebab nama pun LEGO punya keluaran ... so why not kan ... heheheheh ini pun aku gigih OK dengan buat julung kali nya Mybooku hari ni minum VPower97 ... demi membantu aku untuk dapatkan set ni ... hahahahha =))

jadinya ... gitulah kekdahnya ... tak sabar rasanya aku nak lengkapkan Set yang Kedua plak ... hehehe oleh as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah... kiut :)

KeMatZ berkata...

hehehe ... tak nak collect sekali ker ... heheheh ;)

yusri berkata...

salam.. dlm Islam blh simpan ke patung lego ni utk koleksi? just nk tny.. tq..

KeMatZ berkata...

salam ...

erkkk alamak ... saya ni bukan ustaz dan bukan pakar sangat dalam hukum hakam ni ... cuma apa yang saya pegang ... tujuan kita ... kalau patung lego tu saudara kumpul untuk disembah maybe lahh tak leh kot ... tapi kalau setakat koleksi tak ada masalah ...

terpulang pada niat ... sama juga dengan anak patung ... teddy bear ... gambar yang digantung ... walaupun gambar sendiri ... ada juga jalan cerita dia ... terpulang pada niat kita ... :)

mungkin boleh diajukan soalan ini di saluran yang sebenarnya ... terima kasih ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin