Sabtu, 12 Mei 2012

Short Eyes DVD

.
lupa nak sharing cerita pasal time aku layan movie JALAN PINTAS aku ada membeli DVD ... heheheh dan DVD itu ialah dvd pementasan teater bertajuk Short Eyes ... :D


memandangkan dvd player aku di rumah ni dah jahanam maka aku membawa dvd ni ke opis untuk try test nengok boleh play or not ... sekali pasang tak pasal pasal aku terus layan sampai habis ... hahahahah boleh ...

actually bukannya aku tak pernah nengok pementasan ni ... aku tengok dah pun time pementasan dia last time ... maybe korang boleh jenguk kat entry sini ... cuma dalam dvd ni ada 3 kot watak yang dilakonkan oleh orang lain compare time pementasan secara live yang aku tonton ... heheheh tapi apa apa pun jalan cerita tetap sama ... maybe cara penyampaian jer berbeda ..

so if korang inginkan dvd ini ... silalah dapatkannya di RAT kot ... or tempat di mana ada pementasan teater or event yang dianjurkan oleh RAT ... :D aku masih mengharap kalau kalau ada dvd
Tylckoouns and Jalan Pintas ... sebagai koleksi peribadiku hhihihihihi :)

gitulah entry untuk kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin