Selasa, 15 Mei 2012

Konsert Mania SemiFinal

.
kembali berblogkan diri ... kali ni nak citer pasal SemiFinal Konsert Mania yang berlangsung last Saturday kat Kompleks Sukan Negara Panasonic Shah Alam ... actually aku pada mulanya tak plan pun nak turun layan secara live ... tapi bila dapat tahu ada yang aku suka terus roger kak Lisa tanya pasal Pas Masuk :D

dan seperti biasa ... sememangnya ada PasMasuk untuk aku ... terima kasih KakLisa ... tapi biasalah mai duk under groupie ... hehehehe that day si Hadek tak ada lah plak ... so hambar plak ni kalau dia tau sebab ada artist yang kitorang follow ada perform sure dia pun rasa meroyan nak turun tapi apakandaya dia tengah bercuti cuti ... ;))


so another yang aku tak sangk
a malam konsert tu ... ada juga si Elfira Loy dengan sapa pelakon citer Biar Mimpi Sampai Ke Bintang ... hehehehe siapa nama dia tu ... Randy Pangalila ... hehehe tapi kenapa tak si Sakinah tu yek ... ke aku jer tak perasan ... ehhh aku ni nak nengok konsert Mania ke nak nengok sinetron ... :P

actually yang membuatkan aku ke Konsert Mania minggu ini ialah ... kerana ada YUNA :D

ni dia ... the real SUPERSTAR ... bak kata member aku si NoraChoii tak perlu nak terkinja kinja ... diri tegak jer ... keluar jer lontaran suara dia ... semua terpegun meremang bagai ... hahahahah gilerr lahh statement ko Nora ... hahahah :D

tapi memang pun ... malam tu persembahan ni yang aku nanti nantikan ... rasa nak naik stage jer menari time lagu Live Your Life .... =)) tapi gilerr apa aku nak naik stage ... mau kena campak keluar lain lahh kalau ko tengah stone ker ... oppsssss :P

oklahh kembali citer pada Konsert Mania ... seperti kita semua tahu ... finally 5 finalist terlah dipilih oleh rakyat Malaysia hemmm ye ker ntahlahhh tapi apa apa pun tahniah pada mereka berlima ... :P

Hazama, Stacy, Hafiz, Jaclyn Victor dan Aril ... tahniah pada kalian semua kerana telah berjaya ke peringkat akhir ... dan pada Adira, Ebi dan Shila Amzah ... jangan berduka ... maybe rezeki kamu bukan di sini ... but jangan putus asa dan teruskan perjuangan kalian di luar nanti :)

tapi jika ditanya pada pendapat aku lahhh ... tentang finalist dan siapakah bakal Juara MANIA .. pada aku ... offcoz lahh pada aku berharap si Jac atau Hafiz yang sememangnya mempunyai mutu nyanyian yang terbaik ... tapi memandangkan ini adalah 100% juri SMS ... so aku tidak terkejut kalau mereka kecundang ... :|

dan jika kelihatan itu yang terjadi peluang agak terbuka luas untuk Hazama yang pada aku masih lagi baru dan offcoz peminat peminat dia masih lagi ramai ... compare other yang dah lama bertapak di dunia seni ini ... tapi tidak juga ketinggalan pada Aril yang sememangnya semakin meningkat dan hot ... maklumlah yang undi ni ramainya perempuan heheheh :P

Stacy ... boleh menang if satu Sabah duk pulun undi beliau dan tiada sebarang sekatan pada undian beliau ... almaklumlahhh benda ni boleh dicontrolkan ... tup tup SMS tak masuk ... macam zaman zaman Akademi Fantasia ... no comment ... :-?

apa apa pun tahniah pada semua yang akan berentap di Final dan hope korang akan memberi satu persembahan yang terbaik dan akan dikenang nanti di konsert FINAL ...

opss sebelum aku habiskan entry ni ... aku nak say terima kasih pada BuahMulut.Com kerana aku telah guna gambar dorang hehehehe :P ... so begitulahh citer untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

* siapa bakal Juara .... JUARA AKADEMI FANTASIA ATAU JUARA MALAYSIAN IDOL ... MALAYSIA keputusan ditangan anda ... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin