Selasa, 29 Mei 2012

Sunan Musafir

.
kembali memblogkan diri ... kali nak citer pasal novel plak ... hehehe semalam time rehat aku gigihlah ke Karangkraft untuk mencari Sunan Musafir penulisan si Ramlee Awang Murshid yang terkini ... well kata ko memang follow novel si RAM ni kan ... cuma still lagi tak dapat nak kumpul semua novel beliau :(

so dari apa yang aku leh katakan selepas selesai mentelaah Sunan Musafir ni ... perhhh tak sangka plak aku lehhh habiskan membaca novel ni begitu cepat ... maybe sebab aku ingin tahu apa endingnya kisah si Laksamana Sunan ni ... :D

tapi tu lahh untuk keluaran ni terlalu banyak flash back ... tapi bagus gak atleast ko lehhh remind balik ... ialahh aku pun ada part yang kadang kadang terlupa ... nanti aku akan pikir ... ehhh itu citer yang mana yek ... hahahahha :))

so apa apa pun pada mereka yang memang meminati keluaran RAM ... jangan berlengah lagi ... silalah cepat cepat gi grab sebelum ianya kehabisan ... hehehehhe ;))

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ok ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
rasanya tercapai tak untuk aku miliki kesemua keluaran Ramlee Awang Murshid ... :-?

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin