Ahad, 13 Mei 2012

Dosa by Nuril Basri

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal novel keluaran FIXI plak ... actually aku baru jer habis menyelami DOSA hingga ke akhir muka suratnya ... wow tak bleh blah ayat tu kan ... so DOSA ni actually merupakan sebuah novel yang penulisnya berasal dari seberang iaitu dari Indonesia ... dan untuk keluaran FIXI ini ianya telah ditranslatorkan oleh Nabila Najwa ... :D

hemmm setelah aku selesai membaca keseluruhan apa yang aku leh katakan OKlah dan andai ditanya rate yang aku beri maybe pada aku just 2.8 jer kot ... dan ini adalah pendapat aku ok ... so if ada yang mungkin rasa macam kurang pasti dengan apa yang aku bilang ini boleh lahh miliki novel ini dan cuba selaminya ... heheheh :P

maybe pada aku jalan cerita dia terlalu mendatar tak ada part yang klimaks ... wow ehhh bukankah ini novel bukannya movie or teater yang perlu part klimaks dan da bomb heheheheh ... ntahlahh pada aku sama jer ... aku umpama macam still tertanya tanya adakah lepas ni akan terjadi seperti ini agar ianya lebih thrill tapi kesudahannya ala ala biasa jer ... itu jer ... hemmm ntahlahhh :-/

tapi apa apa pun tak rugi pun miliki novel ini maybe sebab aku baru selesai membaca LICIK yang more better pada aku ... so bila ko mengharapkan buku yang lebih akhirnya tak dapat itu yang rasa macam ... hemmm :-? tapi apa apa pun pada aku KELABU still the best among all FIXI punya keluaran lah ... dan sekali lagi aku mention ini pada pendapat aku ok ;))

so gitulahh untuk kali ini punya entry ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin