Jumaat, 18 Mei 2012

oh no !!

.
well sajhe nak sharing citer siang tadi ... hahaha actually tak ada citer menarik pun ... cuma siang tadi time aku duk jejalan production [
jejalan production lah sangatkan padahal kluar lepak ngeteh ngan budak production :P ]

dan nak dijadikan citer ... siang tadi agak meriahlah plak ... biasanya aku akan kluar satu kereta jah ... paling tidak pun bertiga jah ... tapi tadi ... amik kaw sampai 2 kereta ... dan yang paling unexpected .... our big boss pun ada lah plak ... :-SS

syed hang jangan nak jeling sangatlah duk sebelah boss :P

tuuuu dia ... macam mana our boss pun boleh ada ni ... hahahahha production team oklah memang time rehat dorang ... aku ni hahahah rehat celah mana ... tapi nasib aku ngan boss ni memang tak pernah nak berselindung ... so no big deal :D

so melepak dan yang best kali ni boss lahh yang bayar ... hihihihi walaupun pada mulanya rasa macam aku yang nak bayar ... bodek sangatkan hahahahha ... tapi serius tadi lelepak dah macam reunion dahhh hahahahah ;))

gitulahh kekdahnya untuk citer kali ni ... hahaha as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin