Rabu, 2 Mei 2012

Thanx for tha FM #008

.
kali ni nak citer pasal topic Thanx for tah FM .... dan kali ni sekali lagi nak say thanx a lot pada EnKhai kerana sudi belikan aku FM FireFlyz ... kalau before this dia ada berikan aku FM Fireflyz Malaysia nyer versi ... now dia berikan seperti di bawah ini :D

style kan ... heheheheh Firefly Singapore, Thailand and Indonesia ... heheheheh actually enKhai ni ada gak terbeli yang Malaysia nyer .. tapi as aku mention before this dia dah bagi ... so aku decide berikan FM tersebut pada akak ipar aku kat Perak tu ... :D

opss dah alang alang nak say thanks tu lupa nak say thanks lagi kat enKhai kerana telah bagi kat aku FM Kuda Kepang Johor ... :P

begitulahh kekdahnya issue pasal Thanx For Tha FM untuk kali ini ... as usual stayTuned for next entry ok ... ;-)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin