Sabtu, 19 Mei 2012

pesawat Angry Bird

.
kembali memblogkan diri ... kali ni tak tau nak buat entry pasal apa ... tup tup time duk duk bosan ... terlihat plak barang koleksi yang baru baru ni aku mula kumpul ... hehehe so now aku nak sharing kat sini :D

if korang nengok title aku pun korang dah tau kan pasal kapal terbang Angry Bird ... heheheh dan kat bawah ni ialah koleksi yang aku miliki :P

Kapal Terbang Merah

Kapal Terbang Biru

Kapal Terbang Kuning

hemmm ... tapi aku still tertanya tanya ... flight negara mana yang mengAngryBirdkan dorang punya pesawat ... dan apa memang ada ker pesawat ni ... heheheh :-/

tapi apa apa pun aku jumpa satu video ni ... so jom layan :D



bila nengok video kat atas ni ... dammed aku kena find anohter one pesawat as my collection ... hemmmm ni yang kena gigih mencari ni ... rasanya ada ke jual yek :-?

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin