Rabu, 16 Mei 2012

cari tix

.
time aku duk focus membuatkan kerja ku ... tup tup phone kat workstation aku berbunyi ... tup tup member aku si AbeIse ni tanya aku tau tak kat ner Jalan Jelatek ... :-?

pada mulanya aku ala ala blur ... macam pernah dengar tapi di mana ya :P tapi aku slumber jawab tau ... then dia minta tolong aku untuk bawa dia ke sana after working hour itupun kalau aku tak busy lahh ... so kebetulan memang tak busy ... aku pun ON jah .. set OK

then baru aku terpikir Jalan Jelatek ... hahahah google amikau baru aku sedar Station LRT Jelatek ofcoz lahh kat Au2 Keramat ... jammed tu ... ngiarkkkk tapi nasib juga bukan Jumaat ... :P

so after seperti dirancang ... after office hour kitorang cargon terus selain dia si Udin pun follow ... so memandangkan time tu si Udin ada spoil sikit so sebagai denda ... dia kena drive ... =)) [
matilahh aku kena smacklah kalau dia baca statement aku ni :P ]

apa purpose AbeIse sebenarnya nak ke Jalan Jelatek ni ... nak angkat lori baru lagi ker ... itu pada mulanya apa yang aku sangkakan ... almaklumlahh AbeIse ni partime dia broker jualan ... ko cakap jer nak beli kereta ke apa ker ... confirm dia boleh tolong cari and dealkan ... hahaha :)) [
ni pun kalau dia baca matilahh aku kena hempok duk propa jahhh :-SS ]

in the end aku tau apa sebenar yang dia nak sangat ke Jelatek ni ... tuuuu diaaaa ...

untuk dapatkan tiket free tu ... perhhh dia ni memang betullah diehard Red Warrior lahhh ... perhhh so sampai teruslah dia berurusan untuk mendapatkan tix ... aku ngan Udin lepak jer kat luar duk snap gambar boleh ... almaklumlahh kitorang ni IC number 01 tengah tengah tu ... dah lahh tix free ni open just untuk warge Tanah Rata ... ehhh salah Tanah Merah ... :P

tuuu dia ... bukan main gembira dia dah dapat tiket ... tercapailahh sudah matlamat dia nak ke Jelatek tu ... hahahah so confirmlahh dia ni akan turun stadium nanti ... so kalau korang yang nak beli tiket jangan risau aku rasa ada lagi dijual dengan harga RM40 seperti tercatat kat tix di bawah ini :)

so begitulahhh kisahnya cerita mencari tix ni ... dasyat jugakan dorang ni siap sponsor tiket percuma bagai ... perhhh beruntunglahh dah lah aku dengar dorang semua ni dah dapat cuti umum nanti 20hb ni sempena cuti peristiwa ... perhhh :D

selesai dapat tix ... kitorang pun gerak mencari tempat makan ... so nak tau mana kitorang lepak ... stayTuned for next entry ok ... ni tempat yang disuggest oleh Udin ... kena cuba nengok menarik atau tidak ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin