Jumaat, 11 Mei 2012

kedegilan diri

.
tadi aku gi lahhh settlekan kompaun yang aku kena baru baru ni ... itu pun aku belek belek yang aku sangkakan before bulan 6 ... rupanya bila aku baca betul betul ... tarikh bulan 6 tu aku kena mengadap mahkamah ... tapi kalau kompaun aku kena before 8/5 ... :-SS

amikkaw ... terus kelam kelibut aku dibuatnya ... so tadi gi ke balik kasi settle ... and tup tup melayang duit aku ... :(

tu lahhh kedegilan diri sendirikan ... tak pasal pasal aku rugi beratus bagai ... padahal if aku dengar nasihat member aku ... tak sampai 50 hinggit pun aku rugi ... dan aku rasa tak rugi kot coz aku memang kena tukar ...

so apa nak buat ... DEGIL ... PADAN MUKA AKU ... :( so ini akan ku jadikan teladan dan sememangnya if ianya berlaku agar cepat cepat kasi settle dan kalau boleh mengelaklah dari terperangkap dalam roadblock ... :P

apa nak buat ... nasib badan ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin