Khamis, 17 Mei 2012

Cebu Dancing InMates

.
baru baru ni ... time aku bosan bosan kat opis aku ... tak tau nak buat apa ... kerja pun tak berlambak lagi ... so aku duklahh surfing ... tup tup kecoh pasal tarian punggung ... :-SS

pada mulanya aku duk pikir apakahlah yang ramai benar member FB aku duk citer pasal tarian punggung ni ... tup tup bila aku surf baru aku tau ... terus aku kata ... APAKEJADAHNYA dorang ni ... tetiba aku teringat last year aku ada layan geng banduan menari kat Philipines ... dan aku rasa ni more berfaedah dan lebih dikagumi dari duk menari punggung depan umah orang tu ... ntahApaApantah ... sedih :(



cuba korang layan ... mesti korang kagumkan ... if korang search kat Youtube bersepah video dorang menari ramai ramai ... dan ianya aku nengok dah macam satu tarikan pelancong untuk melihat sendiri secara live ... serius ... ramai foreigner yang mai menonton secara live ... :D

dan yang paling aku tak sangka ... time aku duk search search tu ... tup aku jumpa ni plak ... Prison Dancer perhhhh serius ... tak sangka dorang dah buat Muzikal ok ... sungguh kagum aku ... =D>

jom layan satu video yang aku sharing ni ... \:D/



gitulahh entry untuk kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... tetiba aku teringin nak ke Manila untuk menonton secara live Cebu Dancing ni ... macam satu pengalaman menarik jer ... itupun kalau dorang still open untuk public saksikan persembahan dorang lahh kan .... hehehehe ;)

rasanya ada ke sesiapa yang ingin ke Manila kalau ada roger roger aku yek ... ;))

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin