Rabu, 9 Mei 2012

Rompakan Bersepadu

.
kembali memblogkan diri aku ni ... kali ni aku nak bercerita pasal teater yang sempat aku gi tonton yang diadakan di Stor DBP ... actually dah lama aku tak turun ke STOR DBP ni untuk menonton teater ntahlahh maybe tiada teater yang membuatkan aku tertarik untuk pergi atau ntahlahh ... :-/

untuk kali ini teater bertajuk Rompakan Bersepadu yang aku tonton ... merupakan karya dan arahan Aloy Paradoks ... idea untuk gi menonton ni haruslah muncul oleh CikSue kita tu ... selepas ajhe kitorang selesai menonton filem Jalan Pintas ... terus terdetik mau layan teater plak ... :P

so aku seperti biasa ON JAH ... so selesai ajhe menonton Rompakan Bersepadu ni ... apa yang aku leh katakan memang awesome dan seronok layan pementasan ini ... dan pada aku insyaALLAH andaikata ada episod 2 or 3 nanti confirm akan aku turun menontonnya ... kalau free time lahh :-SS

dari segi jalan cerita actually teater ni menceritakan sekumpulan perompak yang baru saje selesai merompak kedai emas tetapi mereka telah terpecah 3 semasa lari menyelamatkan diri ...

setelah masing masing sampai di markas mereka bermulalah pertelingkahan dan ketidakpercayaan antara mereka ... maka bermulalah plan plan yang telah dirancang ... dan akhirnya berlakulah perpecahan antara mereka ...

apa apa pun aku memang seronok kot layan persembahan bersahaja mereka semua ni ... dengan lawak lawak tepi itupun kalau korang perasan or memerhatikan setiap tingkah laku mereka ... hehehehe dan paling stylo mereka siap boleh goreng telur dan buat maggie sup tu ... perhhh memang cara ... :D

so apa apa pun tahniah buat semua yang terlibat yang telah menjayakan Rompakan Bersepadu ... tak rugi rasanya malam itu aku gi menonton ... dan insyaALLAH sekiranya ada kelapangan akan ku turun beri support untuk episod seterusnya ... :)

gitulahh kekdahnya untuk cerita kali ini .. as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin