Selasa, 29 Mei 2012

Thanx for tha FM #010

.
kembali memblogkan diri ... dan kali ni nak sharing citer pasal Thanx for Tha FM .... :D dan kali ni nak ucapkan berbanyak banyak banyak terima kasih buat member blog ni ... si Miss Gee kerana sudi memberi FM sebagai ole ole time dia gi jejalan round the world .... terharu enKematz dibuatnya ;))

FM Sarawak

FM Philippines

FM Korea

FM Australia

heheheheheh ... memang terkejut gak lahh siang tadi ... tup tup dapat parcel dan bila nengok nama pengirimnya terus tahu apa isi kandungannya ... cuma lebih terkejut bukan sajhe 2 seperti dikatakan sebelum ini ... rupanya dapat 4 FM .... seronoknya :D

opss actually bukan sajhe FM ok sajhe turut ada dalam parcel tu ialah KoalaBear Australia & Keychain Korea ... perhhhh tetiba terharu sangat ;)

terima kasih ye pada MissGee ... kerana sudi membelikan kita ole ole ... segan pun ada gak heheheheh tapi kalau FM tak ada maknanya nak segankan ... ;))

begitulah kekdahnya untuk kisah thanx a lot for tha FM ... dan as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

* sedih tak dapat nak baca ruangan MissGee kerana ianya diprivatekan :(

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

missgee berkata...

Ishhh..
Jangan terlalu berterima kasih sgt..
Aku terlebih Segan aku dibuatnya.. hehehe..

Anyway, sorry lambat tunaikan
janji.. Lain kali aku pos lebih
awal okeh.. :)

P/s: Nda payah sedih2.. Cerita hidup aku teda best pun.. Mengarut ja keja :P

KeMatZ berkata...

hehehehhe ..... kena berterima kasih nanti dapat lagi ... kena plak memang ada ruangan Thanx 4 dah FM :P


cerita kehidupan ko travel yang aku suka baca ... dan kemabali mengingatkan bahasa sabah bah :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin