Khamis, 10 Mei 2012

ReNew Sudah

.
kali ni aku just nak sembang kosong ... well kenalahh dengan label yang aku akan set pada entry kali ini KoSonG ... hehehehe ... siang tadi aku finally renew aku punya passport ... ni pun sebab aku memang tiket ke Jakarta bulan depan ... kalau tidak ntah bila lahhh aku nak renew ... :P

dah lahh aku lupa nak bawa aku punya passport lama ... ialahh sajhe jer nak buat backup kot kot dia minta ... and akhirnya memang betul dia mintak ... and dia mintak yang International punya ... so nasib baik ada aku bersama ... hehehehe :P

urusan semua tak lahh lama ... cuma nak tunggu passport ni siap jer ambil masa 2 jam ... so bila aku pun tak tau nak buat apa so aku kembali masuk office and plan time lunch hour gi amik ... dan akhirnya siap ... :D


perhhh akhirnya siap juga ... dan passport lama aku tu pun dikembalikan ... heheheh amikkau last passport aku tu 1990 tu ... muka pun suci murni jer ... hahahahahha skrang amik kaww ... dah macam taliban pun ada :P

tetiba aku teringat kata kata akak kat imigresen tadi .... pasal passport aku ... actually tadi aku bawa 2 passport lama aku ... satu International satu Terhad punya ... heheheh ala Passport Terhad ni just boleh ke Singapore jer ... dulu lahhhh :)


tuu dia ... ada lagi ok ... yang kelakar time aku tanya akak tu yang mana satu aku kena serahkan ... so dia cakap yang merah ... biru ni boleh framekan coz sekarang memang dah tak guna ... hahahha gilerrr lahh bila pikir balik dah macam rare plak Passport Terhad ni kan ... ni pun dah xpired tahun 1999 ... :D

gitulahhh citernya now aku tengah pikir nak gi mana ye ... PASSPORT dah ada ... tetiba terpikir nak ke Singapore ... ke Brunei ... hahahahhaha berangan ... macam ada pulusnya ... BATAM pun cara gak :P

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin