Khamis, 10 Mei 2012

NongKronG

.
kembali memblogkan diri ... baru baru ni tetiba member ajak layan pra tonton movie NongKrong ni ... so memandangkan aku time tu agak free ... kerja pun ala ala tak ada ... so just say ON ... heheheh ;) apa apa pun thanks to abang BM kerana sudi invite aku join dia menonton NongKrong ... :P


apa yang aku boleh katakan selepas menonton Nongkrong .... ialahhh oklah citer ni if korang inginkan gelak ketawa ... untuk release stress kan ... heheheh tapi tak ada lahhh superb sangat lawaknya ... ala ala biasa jer ... maybe jalan cerita rasanya lebih kurang juga dengan cerita Ngangkong ... main nombor ekor ... :D

so aku pun actually tak tau nak comment apa ... heheheh tapi apa apa pun if korang ingin menonton jangan lupa serbu ke pawagam berhampiran dengan anda ... heheheh kalau malas nak serbu pawagam tunggu jer nanti sure ada kat Astro First ... dan bila dah kat Astro First confirm lahh dah boleh didload di alam maya kan ... hehehehe :P

gitulah kekdahnya untuk kali ini yek ... apa apa pun selamat menonton yek ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin