Ahad, 27 Mei 2012

Terima Kasih ....

.
hemmm kembali memblogkan diri ... ehh kenapa plak tetiba enKematz ni nak berterima kasih bagai ni ... dan pada siapa nak berterima kasihnya tu ... :-?

oklahh aku ceritakan yek ... actually aku nak say THANKS A LOT to OWNER NASI LEMAK CIKGU .... tapi kenapa yek :-/


opsss boleh plak buat iklan tepek FM Nasi Lemak Cikgu yang aku beli dulu ... hahahah actually siang tadi ... time aku ngan housemate aku si enKhai lepak pekena breakfast kat Nasi Lemak Cikgu ... ntah time nak bayar ... tup tup owner NLC kata tak payah bayar .... katanya hari ni dia nak belanja ... wow ... :-SS

bila kitorang tanya kenapa ... rupa rupanya ... pasal aku ada update citer pasal Nasi Lemak Cikgu kat blog aku ni ... wow ... tak sangka gak aku rupanya owner ni dapat detect ... naik segan jadinya ... serius tak sangka ... nasib aku update baik punya ... tapi ialahh aku mana pernah update yang merepek pun pasal NLC ... heheheheh tu lahh yang dinamakan REZEKI ... :P


ehhh ada lagi FM Nasi Lemak Cikgu ... jangan jelous yek ... aku tak sure lahh skrang ni ada lagi ke tak dorang jual ... tapi apa yang aku perhatikan memang tak ada dah heheheh kira ni benda rare ok ... hahahahha :P

jadi gitulahh citer nye pasal title Terima Kasih aku ... sekali lagi aku nak ucapkan berbanyak terima kasih pada Abang and Kakak [
owner NLC] sebab sudi belanja kitorang tadi ... hehehe lupa nak tanya nama tadi hehehehhe ... kalau tak sure leh tepek kat sini ;))

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok pada yang nak cuba try test pekena Nasi Lemak Cikgu ... apa lagi ... gi jer serang kat Dataran Glomac Kelana Jaya ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin