Jumaat, 25 Mei 2012

Burger Resepi YB

.
kembali memblogkan diri ... kali ni citer pasal benda yang tidak dirancang finally berlaku ... hahahha serius walaupun actually memang benda pun selalu ajhe jadi bualan aku ngan colleague aku untuk try pekana burger Resipi YB atau orang kata Burger 1KG :P

tapi ntah macam mana ... siang tadi time aku duk lepak ngeTeh time jejalan production ... tup tup idea mai dari AbeIse nak try pekena ... aku pada mulanya kurang pasti kedai ni buka kul berapa but aku just jawab no prob ... Redah Jerrr ;)

so finally aku, AbeIse ngan Wahida pun decide after ngeTeh kat Ameer terus shoot ke seksyen 7 ... tak yah nak masuk office sangat ... walaupun belum habis waktu office hour ... tapi mushkil plak macam mana si Wahida ni lehh terjebak dalam jejalan production aku ... hahahah choii :-?

so sampai seksyen 7 ... first cabaran nak cari kat mana sebenarnya lokasi kedai Burger YB ni ... google google katanya belakang UniSel so aku assume kawasan food court baru tu jer lahh tup tup betul apa nama dia Anjung 7 ke apa ... dulu zaman zaman aku di Shah Alam tak wujud lagi kawasan ni :P

sampai ... tak yah fikir lama sangat ... terus order ... burger 1Kg ... kebetulan AbeIse pun nak tapau bawa balik so order 2 ... satu untuk makan satu untuk take away ... :D

selepas ajhe around 30 minit selepas order [
selepas order ok tak termasuk beratur nak amik order ;)) ] finally siap ... terhidang tuuuuuuuu diaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-SS

amacam .... jemput makan ... hahahahha kalau ikutkan hati aku nak jer aku ngap style macam makan burger biasa kan ... tapi memandangkan aku tengah mengalami kesakitan untuk menganga besar ... so terpaksalah aku makan ala ala sopan potong dan suap ke mulut .... :P

amikk ... so finally kami bertiga berjaya juga menghabisan burger 1kg ni ... dammed ... lepas tu masing masing telengar kekenyangan ... ahhahahahahha aku dah naik lenguh duk ngunyah burger tu ... rasa not bad memang menarik .... :P

tapi tu lahhh masalahnya ... nak menunggu tu ... perhhhh memang betul betul menguji kesabaran ... walaupun aku memang jenis tak suka menunggu nyer part ni ... tapi memandangkan INGIN CUBA TRY TEST lahh katakan ... so apaNakBuat ... tunggu jer lahhh ... :P

so if kalian ingin mencuba ... apa lagi ... sila ke sana yek ... ala cari jer foodcourt belakang UNISEL .... sama ada nak masuk dari Shell yang ada Khulafah tu pun bolehhh or betul betul simpang nak masuk ke UniSel tu ... ingat UniSel Seksyen 7 ok ... bukan yang kat mana Batang Berjuntai yek ... ehhh bukan dah tukar nama ker ... Bestari Jaya kan hehehehe ;))

gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini .... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin