Jumaat, 4 Mei 2012

cuba try RADIX Fried Chicken

.
time cuti hari pekerja yang lepas actually kitorang dah plan nak cuba try test pekena Radix punya Fried Chicken ... tapi memandangkan time tu hampir keseluruhan antara kitorang ni superbusy finally cancel ... hahahah :P

tapi last rabu time lunch ... ntah macam mana finally kitorang cuba juga merialisasikan plan kitorang ini ... so berkunjunglah kitorang ke Radix Fried Chicken kat Sekyen 7 Shah Alam ... :D

actually aku memang tahu akan kewujudan RFC ni ... coz kat SouthParkz memang ada satu ... tapi itulahhh tak pernah pun terlintas nak pergi ... hehehehe pada aku maybe ianya ala ala standard RNB or maybe Chicken Delight di zaman zaman aku remaja dulu ... maybe :P


so sampai ... as biasalahh macam juga dekat McDonald or KFC ... beratur dan buat pilihan menu apa yang nak diorder ... hehehehe so aku time tu just order set apa nama dia aku tak sure ... tapi ada 2 ketul ayam ... mashed potatoes .. coslow ... dan roti bun ... serta air .. aku just order air Oren ... coz aku lihat ianya bukan lahh keluaran product F&N bagai kan .. so confirm COLA dia akan rasa lain macam ... :-/

aku juga turut order CheesyWedges sebagai menu sampingan ... heheheheh ... so bila ditanya apa pendapat aku pasal RFC ni ... ntahlahh aku pun tak tau kenapa ... maybe tak kena dengan selera aku kot ... dan aku kureng berminat ... imagine 2 ketul ayam yang aku order tu pun tak habis ... hemmm rasa ayam dia maybe tak kena pada selera aku kot ... and aku rasa McDota more better ... atleast ada rasa ... ngiarkkkk matilahh ada yang sentap if baca statement aku ni :-SS

so begitulahh ... makan pun tak habis ... and finally cukup time kitorang pun cargon ... maklumlahhh keluar time lunch kan ... balik opis sambung buat kerja ... hehehehe so itu maybe pada selera aku lahh kot ... mungkin pada kalian mungkin ok ... selera masing masing kan ... so if ada yang mau try ... boleh lahh ker RFC yang terdapat di Shah Alam dan SouthParkz ... ini dua tempat jer aku tau ... lain .. sla google sendiri :P

gitulahh kekdahnya citer kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin