Rabu, 23 Mei 2012

Giler FM *007*

.
wallawehhh dah lama rasanya tak memblogkan diri pasal issue giler FM aku ... huhuhuhu ;))

ntah macam mana tadi time aku kebosanan ntah apa nak buat dan kebetulan member aku si WanTaShiro ... ehhh betul ker nama dia WanTaShiro macam mee Wantan plak [ matilahh kalau dia baca entry aku ni mau dia smack aku ... :-SS ] telah berikan aku sticker Apple ... :D

so aku apa lagi terus menjadikan sticker itu menjadi Fridge Magnet ... Giler FM sunggu :P

selain Apple tu ... yang AirAsia tu pun aku duk jadikan Fridge Magnet hahahahah memang dasar GILER FM sungguh si enKematz ni semua dia nak FMkan hahahaha :P

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku yek ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin