Khamis, 9 Oktober 2008

TakSangkaYe...

.
TakSangkaYe... Apa yang aku tak sangka.... hemmm actually aku telah diberi award... hehehhe... memang tak sangka.... apa apa pun thanx pada NDR.... coz sudi mengiktirafkan blog aku yang hampeh dot com ni... untuk menerima award ini....

so... untuk meneruskan rules ni... aku pun turut ingin memberi award ni... kepada mereka yang bertuah... coz... mereka memang layak... pada pemerhatian aku lahh... hehehehe.... so mereka yang bertuah...

Mr.AdamArjuna (Superstar)
Mr.Arbain (Selebriti)
Mr.Gidong (Model)
Ms.SukaHati (ProgrammerTegar)

so tahniah pada mereka.... itu pun kalau mereka ni hargai anugerah yang aku berikan... hehehe maklumlahh dorang semua ni... ala ala DIVA SUPERSTAR gitu... so kita lihat adakah mereka hargai... terpulang pada mereka... wahh.... StayTune...

TakSangkaYe...
.

5 ulasan:

gidong berkata...

wah dapat award MODEL plak ... saya bukan model lah tp saya menghargainya hehe

awieworld berkata...

slamat hari raya cik kematz...maaf zahir dan batin...

amboi dapat award...giler ker?....gila-gila ?.."tak sangker yer"... :)

mesin.masa berkata...

ko ni sajer jer nak wat aku tersipu2 malu kan??

KeMatZ berkata...

awie.... heheheh..... selamat gak... dan maaf zahir dan batin ye.. sepanjang perkenalan kita...

mesin.... ehh mana ada... benda tu fact kan.. hehehhe... selute kat ko bro....

KeMatZ berkata...

gidong.... oklahh tu ko kan model di kepulauan BORNEO

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin