Khamis, 16 Oktober 2008

One Litre Of Tears...

.
hari ni aku agak boring yang teramat.... selepas balik kerja.. dan menghadapi jammed yang macam cilak.... sampai rumah... aku rasa borring sangat... so bila duk mengadap pc.. tiba tiba aku teringat dvd yang dipinjamkan pada aku... hehehhe... actually owner nyer bagi aku pinjam before puasa lagi... hemm ehh ye ke.. ye lahh kot.. heheheh.. tpi sampai la ni aku tak layan...

so aku pun cuba lahh layan.. memang layan beb... tapi biasalahh kan.. aku baru habis satu ada dvd nyer.. ada 2 lagi... so continue nanti lahhh.. hehehehhe.. bila aku nengok baru aku teringat... rasanya macam ada yang pernah bercerita pasal citer ni before this... hemmm tapi aku tak ingat siapa... maybe kawan aku si Usher kot.. coz dia ni pu memang minat citer jepun... but... citer dia memang touching beb....

so aku duk cari clip... dan aku share ngan korang... rasanya ni clip yang dibuat oleh one of fans cerita ni kot... hehehhe.. so layani dehh....



TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin