Jumaat, 24 Oktober 2008

Farewell My Colleague..

.
actually event ni berlangsung on 22hb lepas... sorry lahh lambat update... hemmm event ni pun tiba tiba tup tup ada.. duk buat kerja bagai.. tup tup dapat message melalui MSN... kata lunch reramai coz nak celebrate farewell on of imported developer yang akan habis contract dia kat company aku this week.... so on ajhe...

so tempat yang dipilih ialah.. makan steamboat... pilihan si PohLyn.. dia ni memang yang duk arrange pelbagai activiti company... restoran yang dipilih... 100c Steamboat, Temppanyaki & BBQ Restaurant... kat area Ara Damansara....

hemm... tempat dia nice.... lawa.. ala ala jepun gitu... look gambar bawah ni kan.. kalau kelihatan macam kena duk bersila ajhe.. tapi tak.. leh gantung kaki.. heheheh.... tapi memang nice tempat ni...

so pilihan makan... aku just pilih set ayam... dan dicampur dengan original soup... hehehhe bawah ni antara bahan yang diberikan.. ni kira package lahhh.... harga pun tak mahal sangat... just nice...

gambar bawah ni bila aku dah campur kan semua bahan bahan yang diatas tu... sebelum ianya akan dicecah ngan source... dan akan dimasukkan ke dalam mulut aku... heheheh...

gambar bawah ni plak... merupakan bahan yang aku langsung tak sentuh... mean aku tak makan... hehehehe sendiri mau ingatlahh kenapa kan... hehehehhe... kesian...

hemmm.. tapi memang oklahh nak kata terlalu sedap tak lahh sangat kan... tapi kira ok lahh kenyang yang penting.... so seperti biasa.. sambil makan.. sambil snap gambar.... so kat bawah ni antara gambar kami bersama..... yang solo ni lahh orang yang diraihkan.. si Chern Yee.... yang akan kembali bertugas ke company nye... setelah dipinjamkan kepada company kitorang selama 6 month kot... heheh..

setelah settle... apa lagi... bayar.. lepas tu balik office lahh continue... kerja... hehehhe.... malam nanti ada satu lagi event.. so nanti kan what the event tu ye... so stayTuned....

ops lupa... wish luck pada ChernYee.. and thanx a lot... atas segala pertolongan kau dalam menyelesaikan problem and bugs... heeheh.... banyak benda aku belajar dari dia ni.. dia ni memang otai Coding... hehehhee.....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin