Ahad, 26 Oktober 2008

Open House Dida & Ana

.
hemm... nak citer invitation aku ke open house and wedding on last saturday... hemmm bila dipikirkan aku ada 4 event... 2 open house satu seloka raya... dan satu cousin aku nikah... so finally aku skip cousin aku nikah... coz aku cadang gi ke majlis sanding ajhe on sunday....

so first open house ialah dida... ni pun aku mai terjah awal waktu.. mean around kul 1.30petang aku dah sampai.. walaupun actually dida nye time kul 5petang.. tapi aku tak leh nak attend dia suruh mai awal... so time aku mai.. kebetulan ada member kakak dia.. so kira aku tak lahh paling awal... heheheh....

tapi yang best.. bila orang tak ada.. ko tak segan nak melantak... heheheh... antara menu... hemmm..

satey... soto... lontong... pulut kuning.. pelbagai kuih... dan macam macam lagi... dan yang best.. semua nya disediakan oleh mak si dida... kecuali sateylahh.. memang diorder... hehehehe... semua aku rasa.. kecuali lontong... spegetthi.... coz aku duk sibuk melantak satey....

another.. menu yang aku miss.. coz tak disediakan lagi.. laksa sarawak... hemmm tak apa aku pun tak makan sangat menu tu.. hehehhe.. seperti biasa.. sambil makan.. duk borak ngan dida.. tanya perkembangan dia kat sarawak.. maklumlahh dia dah bertugas kat sana... banyak gak lahh disembangkan...

hehehe... dalam gambar atas tu.. perasan tak ada kerusi... hemm kenangan tu kerusi tu... hehehehhe biarlahh hanya aku... dida.. dan rasanya yanie paktam and ana kot tau.. hehehehhe... dah jadi para pasu bunga dah... heheheh... so around kul 3 aku minta diri.. coz nak ke sungai buluh plak.... another house...

so kat sungai buluh plak umah si Ana.. hemmm ni pun kalau aku tak attend ada yang tak bertegur seminggu... mana lehh beb.. nanti aku tak ada partner nak makan tengahhari... wakakkaka... sorang sorang lahh aku makan...

sampai nengok Paktam dah ada... dan sepupu ana... aku yang agak kekenyangan.. just.. try.. beberapa menu ajhe.. antara nya nasi minyak kot... and mee kari... wow.... mee kari bukit aman ke ana.. yek yek ajhe...

hemm.. look menu yang disediakan... heheheh gitulahh sembang sembang.. finally around kul 5.30 aku minta diri.. coz pada malama ku ada seloka aidilfitri plak kat ampang... heheh.. sempat aku snap gambar bakal pengantin ni... heheheh... ehh bakal macam mana dah ada anak.. wakakka... anak buah lahh....

hemm.. gitulahh.. apa apa pun pada Dida & Ana... thanx for invitation korang untuk aku attend makan menu yang korang hidangkan... next year jangan lupa invite lagi... insyaALLAH aku akan attend... hehehehe.. coz aku sukar sikit nak tolak kalau korang yang invite... wakkakaka....

oklahh nantikan next thread ok... staytuned...

TakSangkaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin