Ahad, 19 Oktober 2008

Nadia at Global Family Carnival

.
so seperti aku cerita dalam topic sebelum ni... pasal performance si Adik di Stadium Putra... so kitorang pun gerak lahh ke sana.. untuk melihat apa terjadi kan.... heheheh.... dah kebetulan ada kat sana apa salahnye bagi support kan....

so bila sampai kelihatan seperti tak ada apa apa lagi.. maklumlahh performance start kul 8malam... tapi dah kedengaran pihak penganjur.. memberi tahu mengenai performance artis under Maestro Talent... iaitu si Zahid dan Nadia....

actually dorang membuat performance sempena Global Family Carnival.. kalau diperhatikan di hadapat pengkaran Stadium putra terdapat pelbagai booth... antara yang aku ingat... Gift SHop... A&W.... Pizza Malaysia (mean bukan pizzahut or Domino mahupun CanadianPizza)... KoTex... both... Nestle... dan tak ingatlahh...

so kebetulan si Romie nak ke WashRoom.. so aku duk lahh dulu kat area cafe dalam stadium putra... but.. aku memang tak perasan belakang aku tu adalah si Adik... ku sangkakan couple mana lahh kan.. dan perhatikan rambutnya tak lah kembang sangat kot... hehehe...

tapi bila terdengar perbualan mereka... dan ada satu ayat yang kluar dari mulut mamat lelaki tu... look like Akma... aku dah rasa adakah dorang ni orang Astro... so toleh... sah... si Adik rupanya belakang aku... hehehe.. kebetulan mamat tu ada on call.. terus aku sapa... si Adik.. hehee... so sempat sembang sebelum si Adik nak gi bersiap untuk perform.. dan sempat dia inform aku 2 lagu nanti dia akan perform... hehehe...

so aku jumpa si Romie.. yang tunggu aku kat luar.. then around kul 8 performance pun dimulakan.. memang si Adik perform dulu... so aku apalagi duk snap snap gambar lahh hehehhe... layan kan ye... turut hadir geng kitorang si LanDaniel... kebetulan dia pun mai untuk capture performance si Adik dan Zahid....

for information.. aku just capture performance si Adik lagu Sweet Child Of Mind.... coz performance lagu Kalut Lagi Mengarut... dah selalu capture... hehehh... jangan marah.. lagipun nak save kan memory ok... untuk continue konsert Kami....

settle ajhe performance si Adik.. si Zahid pun naik meneruskan performance dia... lagu yang didendangkan kalau tak silap aku Hadirlah... apa ye.. ntah.. hehehe.. but dia miming kalau aku tak silap.. aku just capture one song juga... heheheh.... second song aku just snap gambar ajhe... tu pun tak layan sampai habis...

coz kitorang bergegas ke Kami Tha Concert balik... layan live lagi best.. hehehehe.. so gitulahh kekdahnya... citer pasal performance si Adik Nadia... hehehehhe.... so pasal video nanti akan aku share bersama.... so stayTuned....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin