Khamis, 23 Oktober 2008

Ohh Tidakk..... !!

.
apakes ngat thread aku kali ni.... cuma tadi time aku duk sibuk memikirka pasal macam mana nak buat performance test untuk project company aku ni... tup tup ym aku dapat link ni dari si Nanny.... yang send...
http://www.photomarathonasia.com/malaysia/index.html

hemmm... bila aku buka ni dia....


hemmm... so aku mula mula just baca ajhe... tampa memerhatikan bila event ni berlangsung.. dan mula lahh pasang niat nak join... then bila petang nye... sorang lagi member aku tanya join tak... si SukaHati.... hemmm then baru aku terpikir... bila event ni....

damm.... benda ni 1Nov.... mana aku leh join... coz aku tiada di Lembah Klang time tu... hemmmm so terpaksa lahh ku simpan ajhe niat aku nak join benda ni... ApaNakBuat kan.. tak ada rezeki... hemmm..

so pada SukaHati & Nanny... korang gi kan.. nanti lehh lahh korang menjelouskan aku dengan bercerita di blog korang ye... mencik aku... hemmm... hopefully korang dapat experience yang berharga... wah dan dan ajhe aku....

pada mereka yang membaca blog aku ni... sekiranya anda memiliki camera berjenama CANON.... tak kira lahh DSLR ke... Digital biasa ke.. apa lagi... join lahh event ni.... just suka suka... mana tau luck korang ada.. lehh ke NEW ZEALAND beb... ok... heheheh

so... goodluck pada yang join...

TakSangkaYe..
.

1 ulasan:

sukahati berkata...

nantikan entry aku pasal kitorg ker New Zealand...wakakakak

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin