Sabtu, 18 Oktober 2008

Eagle Eye..

.
semalam time kat office.. tiba tiba aku rasa borring... dan ingin melakukan something malam nanti.... so bila duk pikir.. sajhe chat ngan housemate aku si Khai... dan tanya dia... if dia balik kampung or tak.... bila dia inform tak aku sajhe tanya... Jom nengok wayang or bowling.... heheheh...

finally kitorang decide nak menonton movie ajhe... hehehhe... so aku suruh lahh dia book.... book kul 11.50malam.... hemmm hari ni Jumaat... semua orang balik awal... so aku pun gerak balik awal... around 6ptg macam tu... tapi kerana jammed cam cilak... kat LDP... so sampai umah... kul 7 lebih gak..... hampeh sungguh...

sampai umah duk layan One Litre Of Tears... untuk DVD2.... sementara nak layan movie malam... heheheheh... kul 1020malam... siap bagai.. then gerak ke Pyramid.... finally menonton ini filem....

pada aku.. cerita dia ni memang menarik lahh.. sorry lahh aku ni bukan pandai sangat nak kritik filem kan... tapi pada aku citer ni memang penuh aksi... memang layan lahh citer ni... hehehehhe... cuma pada aku kesian gak pada 2 orang ni.. coz jadi mangsa.... kan.. finally... dorang selamat gak...

so kalau korang tanya pendapat aku adakah wajar untuk tonton filem ini di wayang.. aku rasa wajar... memang best... cuma semalam aku layan kat TGV pyramid tu.. sound system dia agak kureng sikit.. tak tau kenapa.... so time action ada time nye terganggu sikit... but citer memang menarik.... lakonan Shia LaBeouf dengan style dia aku suka nengok... sejak dia berlakon Transformer lagi... heheheh... style style...

so gitu lahh... balik umah.. aku terus flat.... pagi ni aku continue.. layan DVD one litre of tears ni... yang sememangnya... touching... dan best lagi.. citer ni... memang benar mean.. base on true story.... lagi touching beb....

oklahh nantikan next thread... ok... StayTuned...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin