Selasa, 14 Oktober 2008

Open House Kak Gie...

.
so continue bercerita pasal open house... so dari rumah si Kak Kunyeet.. kitorag terus ke rumah Kak Gie plak... kebetulan rumah kak gie turut ada bday party anak bonsunye hehehhe.. so ramailah kenalan kakgie dan abgzul yang mai... biasalahh kan...

so sampai salam ngan kakgie and abgzul... then kitorang lepak dulu kat meja.. almaklumlahh perut masing masing masih penuh... then bila dah nengok ruangan makan dah clear... kitorang pun apa lagi... serang lahh tapi aku serius memang tak leh isi perut ku dengan quantiti yang banyak... so aku just snap gambar tapi ada gak aku makan hidangan yang disediakan... hehehhe

antara menu yang tersedia tak silap aku lahh ye... yang aku tau ada satay... spegethi... masak lodeh... rendang... lepas tu ada rendang apa ntah kakgie cakap... ehh bukan rendang.. daging pengantin ye... ehehehhe... aku ni main hembus ajhe.. hehehhehe... dan yang best ada gak benda ni.. tapi aku tak makan pun....

tapai.... hehehhe dengar citer... tapai ni AbgZul yang buat... yek yek arr ajhe... hehehhe ye kot.... AbgZul yang tunjuk dan bayar... hehehehhe... ish suka hati aku ajhe kan.. heheheh jangan marah AbgZul... hehehehhe.... so nak tau apa yang aku makan time tu... ni dia... Indulgence... hemmm nyum nyum....

indulgence cokelat ni memang aku suka bangat... tapi tu lahh oleh kerana perut ni dah agak kenyang kan.. but aku gagah kan juga untuk makan hehehehhe.... seperti biasalahh.. sambil makan poss bagai lah kan....

oleh kerana kena tunggu si Kak Lisa.. yang ala ala DIVA SUPERSTAR lambat sampai so kitorang duk melepak kat dalam umah kakgie.. bila dah kat dalam.. macam mcam lahh yang kitorang lakukan... dengan snap snap gambar... layan layan gambar... hehehhehehe habis lahh bersepah dibuatnya umah kakgie... sorry kakgie... ehehheh...

nengok tu sempat gak aku terlelap.... hehehhehe... maklumlahh dan kenyang kan.. kena plak duk kat kerusi yang memang empuk... dan ada plak bantal... tup tup terlelap... tak tau lahh siapa yang snap gambar ini... hampeh sungguh......

around kul 7 gak lahh baru si Lisa sampai... bila sampai kitorang pun lepak semula di luar... sambil ada yang second round makan.. ala ala dinner.. dan ada yang just mengeTEH ajhe... but possing bergambar harus ok....

so around kul 8 macam tu.. masing masing dah letih... so kitorang pun bersurai..... so gitulah kekdahnya cerita open house kakgie & abgzul yang sememang nye meriah dan ramai yang hadir... hehehehhe.... so pada KakGie & AbgZul... thanx kerana sudi menginvite iols ye... hehehhe insyaALLAH next year jemput lagi.. hehehehe.....

so StayTuned for the next thread... ok..... daaa....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin