Jumaat, 24 Oktober 2008

Chang Kala OK at RedBox....

.
so... seperti aku ada mention dalam thread sebelum ni... bila dah continue buat kerja.. habis office hour ajhe.. tepat kul 6 habis kitorang briefing transfer knowledge.... semua terus berkemas.. and bersedia nak melalak... hehehe...

so tempat yang dituju ialah di RedBox The Curve... hehehe aku mula mula target nak mai makan ajhe.. hehehhe tapi boleh ke... heheh sampai sampai ajhe.. aku dah ambil mic.. dengan harapan boss tak sampai lagi kan.. lagi pun member aku lain semua nak makan dulu... so tak apa.. korang makan lepas ni aku makan korang nyanyi...

hemmm ingat lehh lahh cover nyanyi depan boss.. boleh plak time giliran aku nyanyi boss aku sampai.. citt... ala ala control nyanyi ok... wakakka ntah apa apa ntah... settle nyanyi aku past mic kat member aku untuk continue so.. giliran aku plak gi cari makanan...

hemmm tapi tak sangka kan boss aku ni pun sporting... walaupun dia ni non malay.. tahu juga dia nyanyi lagu Alleycats... wahh selute aku kat boss aku.... heheheh not bad plak tu dia nyanyi... hehehe.. lagi pun Alleycats ni memang zaman dia kan... hehehhe...

so settle ajhe makan.. kitorang tukar tukar nyanyi.... heheeh around kul 8.30mlm macam tu.. boss aku beredar.. kira dia balik awal.. biasalahh kan... alasan dia... dia dah dengar semua anak buah dia nyanyi... hehehehe..... so dia dah lehh chioww. lahh...

kitorang apalagi dia cabut ajhe.. mula lahh tunjuk belang... member member cina aku ni mula lah nyanyi lagu mandrain lahh kantonis lahh dan yang best.. dorang nyanyi lagu BEYOND... dapat gak aku layan clip video dia.. BEYOND ni kira band rock lahh zaman dulu... heheheh... semua lehh nyanyi selute aku...

hemm seperti biasalahh kan.. sambil nyanyi... sambil snap snap gambar... wakakka.. around kul 11 gak lahh kitorang semua habis.. walaupun kalau ikutkan sampai kul 10malam ajhe.. biasalah RedBox baik hati... bagi extra 1 hour kan.. tapi memang best lahh puas nyanyi puas makan... hehehheh....

so gitulahh kekdahnya citer iols berCHang Kala OK bersama rakan sekerja... so nantikan next thread ok.. stayTuned..

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin