Ahad, 7 Disember 2008

Transporter 3 ... Superb...

.
so... continue cerita tadi.. aku ngan Mally pun gi ke Summit... dengan plan utama ingin menonton movie... dan kebetulan si Mally ada satu tiket percuma untuk menonton di GSC.. so dia leh gunakan lahh tiket itu... so movie yang dipilih ialah... Transporter 3...

ya sampai ajhe terus beli tiket... tapi masa tontonan kami tu ada lagi 1 hour untuk menanti.... so sementara membuang masa.. kitorang pun gi lunch dulu... sambil tu sempat gak aku jumpa member aku si Megat yang ada kedai bowling kat Summit tu... so bertanya pada dia pasal kalau mau tebuk lubang baru kat bola berapa charge nye.... hehehe.. dan dan ajhe aku ni... tanya bagai...

so bila settle makan semua... kul 3.15 petang ktorang pun melayan lahh movie yang telah dibeli iaitu... TRANSPORTER 3....

ya... cerita ni memang superb... pada aku lahh... memang tak rugi rm10 hinggit aku... melayan cerita ni.. yang sememangnya penuh action dan style... memang mengkagumkan... hehehhe... kalau nak compare ngan citer jamesbond baru baru ni.. bagi aku cerita ni jauh lagi best action dari citer tu.... sorry lahh ni pendapat aku....

kena plak lakonan mantap si Jason Statham... memang superb... aku mula meminati lakonan mamat ni.. time aku lihat citer Mean Machine.. kalau tak silap.. time tu dia pegang watak sebagai Monk selaku goal keeper untuk pasukan banduan.... menentang pasukan warden... time dia memang agak ganas... bayangkan macam mana ganas dia menjadi golly heheheh....

tapi tulahh.. pada sesiapa yang ingin melihat cerita ini.. tak payah ragu ragu... kalau korang memang minat action citer memang sesuai... sorry lahh ye... aku memang tak reti sangat nak review movie pun... dan aku bukannya.. pengreview seperti blogger lain... heheh yang akan review more detail... ialah kalau aku citer more detail nanti tak best lahh pada mereka yang belum nengok kan....

lagi pun aku review... bila aku sudah mengeluarkan belanja sendiri untuk melihatnya.. so tak ada masalah pada aku... untuk mengutuk citer ni best ke apa ke kan... kalau diinvite.. harus kena cover.. kalau tak sure tak dijemput betul tak.. biasalahh Malaysian... hehehe.. opss.. nanti ada yang terasa.... heheheh "Ada Aku Kisah"..

oklah.. nantikan next thread occay... stayTuned...

TakSangkaYe...
.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya more better than quantum of solace...

Tanpa Nama berkata...

cerita penuh aksi

KeMatZ berkata...

TN.... ya... memang benar.. ia lebih mantap dari citer tu....

BudakJawa... yup citer ni memang penuh dengan aksi... kagum gitu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin