Ahad, 14 Disember 2008

Pekena Prosperity Burger.....

.
ya... cerita pasal ProsperityBurger McD.... tak sangka aku kali ni ianya keluar awal.... mean before cristmas dah kluar... coz kalau tak silap aku lahh.. biasanya ianya akan ada on new year... hehehe.. ala apa ada hal.. janji benda ni memang sedap...

so malam tadi... around kul 12++ malam kot.. tengah aku duk surfing internet.. sambil duk baca blog blog orang... tup tup dapat calling... dari PakTam.. ajak lepak McD... pekena ProsperityBurger... aku cakap dia ni apa mimpi malam malam duk ajak melepak kat McD... so tak nak kecewakan dia ngan wife dia si Ana... aku on ajhe...

then calling Mally plak... dia pun on.. so finally kitorang decide McD seksyen 3... ShahALam... so si PakTam mai pickUp aku.. then terus pickUp Mally plak then kitorang terus ke McD Seksyen3....

wow... dah berapa lama aku tak mai sini... memang banyak perubahan pada McD ni.. kalau nak compare zaman dip aku dulu... heheheh memang dah look different lahhh and look new environment.. memang nampak cool ajhe... so sampai kitorang pun order lahh menu... dan aku pun order... Set ProsperityBurger... Double.... wow... memang dapppp nyerrr.... ops terguna trademark si MessyManager plak...

hemmm.. dah lahh mula mula aku dapat set single nye.. bukan double... heheheh... kena lahh aku gi tukar... heheheh... maklumlahh time tu yang handle ambil order aku ni budak baru... hehehe.. nasib baik dapat pelanggan yang cool macam aku.. kalau tak.. hehehhe... tapi mamat tu memang lucu lahh...

so duk sambil berborak lahh kitorang berempat... pelbagai issue kitorang duk bercerita pada time tu.... gigih betul pagi pagi buta do berborak.... bagai.... tapi memang seronok....

around kul 4 pagi gak lahh baru kitorang beredar.. tu pun bila semua dah rasa nak flat dahh so balik lahh.... hehehe... tapi memang seronok.... so sempat lahh aku snap beberapa pic gambar kat situ...

damm.. kalau diingatkan kembali... banyak gak kenangan kat McD Seksyen 3 ni.... hehehhe.. antaranya... yang aku tak leh lupa... member member aku... celebrate bday aku yang ke berapa ye time tu. kat situ... memang cool beb.. terharu...... dengan time tu ada 2 member aku duk kerja kat situ... memang kitorang selalu dapat xtra gift dari dorang... hehehhee...

dan banyak lahh kenangan kat situ... dengan kes McD banjir pun pernah occay.. time tu zaman diploma.... wakakkaka.. opss terbuka cerita plak.. ada plak yang hangin ngan aku nanti... wakkaka.... occaylahh tak nak citer banyak... nanti semuanya aku tercerita... occay...

so stayTuned...

TakSangkaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin